مشکل بزرگ مس سونگون در مسابقات قهرمانی باشگاه های فوتسال آسیا

به گزارش مجله عطر یاس، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در حالی برای شرکت در مسابقات قهرمانی باشگاه های فوتسال آسیا وارد تایلند شده که 2 بازیکن ملی پوش خود را در اختیار ندارد.

مشکل بزرگ مس سونگون در مسابقات قهرمانی باشگاه های فوتسال آسیا

با قیمت تور مالزی پاییز 99 از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران از تبریز، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان سال جاری نیز همانند دو فصل گذشته، نماینده ایران در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا خواهد بود.

در این راستا، شاگردان اسماعیل تقی پور صبح امروز برای حضور در این مسابقات وارد تایلند شدند. تیم مس سونگون پیش از شروع مسابقات قهرمانی باشگاه های فوتسال آسیا، یک جلسه تمرینی را هم در تایلند برگزار خواهد نمود.

مسئله ای که برای تیم مس سونگون در مسابقات مسابقات قهرمانی باشگاه های فوتسال آسیا وجود دارد، غیبت دو بازیکن تاثیرگذارش در این رقابت هاست.

مسلم اولادقباد و توحید لطفی؛ دو بازیکن ملی پوش مس سونگون هستند که به دلیل مصدومیت نمی توانند لاله های نارنجی فوتسال ایران را در مسابقات آسیایی همراهی نمایند.

مسابقات قهرمانی باشگاه های فوتسال آسیا از چهارشنبه هفته جاری تا 27 مردادماه در تایلند برگزار می گردد که تیم مس سونگون در گروه D رقابت ها با تیم های ناگویای ژاپن، الظفره اسپورت امارات و کاظمه SC کویت همگروه است.

ش

منبع: تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 574

به "مشکل بزرگ مس سونگون در مسابقات قهرمانی باشگاه های فوتسال آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل بزرگ مس سونگون در مسابقات قهرمانی باشگاه های فوتسال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید