صالح محمد: نمایندگان ایران و تایلند شانس های قهرمانی هستند

به گزارش مجله عطر یاس، عضو تیم ملی اسنوکر افغانستان گفت: میزبانی خوب کشور ایران در مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا در شهر زیبای تبریز شرایط خوبی را برای رقابت سالم بین تیم های حاضر فراهم ساخته است.

صالح محمد: نمایندگان ایران و تایلند شانس های قهرمانی هستند

با سفر به تایلند در زمستان به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

صالح محمد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد مسابقات اسنوکرقهرمانی آسیا در شهر تبریز گفت: اسنوکر در ایران رشد چشمگیری داشته و امروز جزو برترین تیم های آسیاست ومی تواند در دنیای بیلیارد عرض اندام کند.

وی در ادامه اظهار کرد: این ملاقات ها فرصتی شد تا چهره های جدیدی به خانواده اسنوکر معرفی شوند بازیکن جوان سوری وبازیکن جویای نام کشور میانمار از جمله این نفرات هستند.مسابقات آسیایی بهانه خوبی شده برای شکوفایی استعدادهای جدید وما میبینیم که حالا تیم ها سال به سال پوست اندازی می نمایند واین نشان از رشد رشته اسنوکر در قاره آسیا دارد.

محمد در مورد غیبت سایر کشورهای آسیایی به خصوص چین در این دوره از مسابقات گفت :دوست داشتم شرایط به طوری رغم میخورد که تیم های بیشتری در این دوره حضور داشتند ،تیم چین هم متاسفانه در آخرین لحظات از حضور در این رقابت ها انصراف داد تا (11) تیم با یکدیگر به رقابت بپردازند.

مربی بازیکن تیم اسنوکر افغانستان همچنین در ادامه درباره سطح مسابقات گفت: مسابقات از سطح بالایی برخوردار است ،میزبانی خوب کشور ایران در شهر زیبای تبریز شرایط خوبی را برای رقابت سالم بین تیم های حاضر فراهم ساخته است. مردم ایران خیلی میهمان نواز وبا گذشت هستند واز اینکه در این مسابقات حاضر شدم خوشحالم.

وی با اشاره به سطح بازیکنان ایران یادآور شد: بازیکنان ایرانی در سال های اخیر توانستند صندلی خوبی را برای خودشان بدست بیاورند واین ها همه مرهون زحمات فدراسیون بیلیارد واسنوکر است .من وقتی دیدم که دوستان خوبم در تیم ایران ، امیر سرخوش وسهیل وفایی وسایر بازیکنان تا این حد و در زمان کوتاه رشد چشمگیر داشته اند ابراز خرسندی کردم.

وی در مورد شانس تیم های برتر در مراحل خاتمهی اظهار کرد: در مرحله اول باید بگویم تیم ایران از شانس بالایی برای حضور در مرحله خاتمهی برخوردار است، چرا که هم از فاکتور میزبانی بهره می برد وهم اینکه به لحاظ فنی تیم قدرتمندی است، پاکستان ومیانمار هم از دیگر تیم های قدرتمند این دوره از رقابت هستند البته تایلند وافغانستان هم شانس خوبی برای حضور در مراحل خاتمهی را در اختیار دارند.

محمد در خاتمه گفت : به نظر من هر بازیکنی که بتواند خودش را در طول مسابقات به لحاظ روحی وروانی و بحث فنی تا آخرین لحظات آماده نگه دارد می تواند عنوان برترین بازیکن سی وچهارمین دوره مسابقات آسیایی را از آن خودش کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 577

به "صالح محمد: نمایندگان ایران و تایلند شانس های قهرمانی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالح محمد: نمایندگان ایران و تایلند شانس های قهرمانی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید