مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تغییر می کند؟

به گزارش مجله عطر یاس، به گزارش خبرنگاران، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به عنوان یکی از واحدهای زیر مجموع وزارت ورزش که محل خیلی از تصمیم گیری های مهم و بعضا شبانه به حساب می آید، جایگاه قابل توجهی در این وزارتخانه دارد طوریکه مدیریت آن به صورت مستقیم توسط وزیر ورزش انتخاب و معرفی می شود.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تغییر می کند؟

در حال حاضر مدیر عامل این شرکت حسن کریمی است که 10 دی 1396 جایگزین مصطفی مدبر شد. پیشینه آشنایی و رفاقتی که میان حسن کریمی و مسعود سلطانی فر وجود داشت بی تاثیر در این انتصاب نبود.

اصلا به همین دلیل بود که حسن کریمی چهارماه پس از انتصابش و در اولین نشست خبری که برگزار کرد بر این تاکید داشت که تا وقتی که سلطانی فر حضور داشته باشد، من هم هستم؛ با این اوصاف اما این روزها تغییر مدیریت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از بحث های جدی مطرح در این شرکت و ساختمان وزارت ورزش است.

البته طی ماه های گذشته هم چندبار موضوع استعفای کریمی مطرح شد هرچند نتیجه ای به همراه داشت و خود وی هم در پاسخ به پیگیری های خبرنگاران اصل موضوع را تکذیب کرد. بعد از یک فاصله زمانی اما مجدد بحث تغییر مدیریت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مطرح مجدد شده است.

این بار اما از موضوع جدی تر از قبل صحبت می شود تا آنجا که نام حسن ضیا آذری هم به عنوان جایگزین وی مطرح شده است. ضیا آذری از مدیران قدیمی ورزش به حساب می آید که در زمان ریاست محمد علی آبادی در سازمان تربیت بدنی وقت به جای جمشید تقی زاده و به عنوان مدیر کل تربیت بدنی استان تهران منصوب شد. پیش از این انتصاب وی توسط ترکاشوند مدیر وقت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به عنوان مدیر مجموعه ورزشی آزادی منصوب شده بود اما ضیا آذری با رفتن به تربیت بدنی استان تهران از مدیریت آزادی کناره گیری شد.

خبرنگاران در چند مرحله و در تماس با حسن کریمی پیگیر کنار رفتن وی از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بود اما او به هیچ یک از تماس ها پاسخی نداد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1113

به "مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تغییر می کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تغییر می کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید