تور دبی ارزان: مالکان منچستریونایتد در امارات تیم کریکت خریدند

به گزارش مجله عطر یاس، مالکان آمریکایی باشگاه منچستریونایتد یکی از تیم های کریکت امارات را به مجموعه تیم های ورزشی تحت تملک خود اضافه کردند.

تور دبی ارزان: مالکان منچستریونایتد در امارات تیم کریکت خریدند

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان؛ خانواده گلیزر مالک باشگاه منچستریونایتد یک تیم کریکت را هم به زیر مجموعه دارایی های ورزشی خود افزودند.

آنها که چندی پیش در خرید یک تیم کریکت در سوپرلیگ هند در ازای 400 میلیون پوند ناکام ماندند، این سرمایه گذاری را در کشور امارات انجام دادند و یکی از تیم های لیگ T20 امارات را در آستانه شروع به کار اولین فصل از این رقابت ها خریدند.

شرکت لنسرکپیتال که متعلق به خانواده گلیزر است و امور مربوط به باشگاه منچستریونایتد را هم کنترل می نماید، به جز این تیم فوتبال انگلیسی، یک تیم دیگر هم در لیگ فوتبال آمریکایی دارد (تیم تامپا بی بوکانیرز).

لیگ کریکت امارات، دارای 6 تیم است و هر فصل آن شامل 34 بازی می گردد که این بازی ها در بازه زمانی ماه های ژانویه تا فوریه برگزار خواهند شد اما در اولین فصل برگزاری اش مسابقات آن از ماه فوریه شروع می شوند و در ماه مارس به انتها خواهد رسید.

نشریه فوربس ثروت خانواده گلیزر که در شهر نیویورک آمریکا مستقر هستند را در سال 2016 حدود 3.4 میلیارد پوند تخمین زد. این خانواده ماه می سال 2005 با خرید 98 درصد از سهام باشگاه منچستریونایتد در ازای 790 میلیون پوند، مالک آن شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1801

به "تور دبی ارزان: مالکان منچستریونایتد در امارات تیم کریکت خریدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: مالکان منچستریونایتد در امارات تیم کریکت خریدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید