فهرست لوازم جانبی موبایل که باید همزمان با گوشی خریداری کنید

به گزارش مجله عطر یاس، امروزه با پیشرفت تکنولوژی زندگی برای افراد آسان تر شده است. موبایل یکی از لوازمی است که بسیاری از امکانات لازم را در خود جای داده است. با این حال، در هنگام گوشی هوشمند، خرید لوازم جانبی موبایل نیز می تواند به راحتی کاربران در استفاده از آنها یاری کند. ولی نکات مهم در هنگام خرید لوازم جانبی موبایل وجود دارد که باید توجه داشته باشید بعلاوه در ادامه با این لوازم ضروری بیشتر آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید. انواع لوازم جانبی موبایل مطابق با تمام ویژگی هایی که شما احتیاج دارید ارائه می گردد. شما می توانید با استفاده از فرصت های ارائه شده به وسیله این فناوری ها، زندگی خود را بسیار آسان تر کنید.

فهرست لوازم جانبی موبایل که باید همزمان با گوشی خریداری کنید

هدفون و هندزفری

یکی از لوازم جانبی موبایل که بسیار ضروری بوده انواع هدفون و هنزفری است. در میان پرطرفدارترین محصولات در دسته لوازم جانبی تلفن همراه، هدفون ها در رتبه اول قرار دارند. استفاده از هدفون به عنوان لوازم جانبی مورد استفاده با تلفن همراه در زندگی روزمره لازم است.

به لطف هدفون های بلوتوث در رنگ ها و مدل های مختلف می توانید هر طور که می خواهید از موسیقی لذت ببرید. از طریق این هدفون ها می توانید به راحتی بدون در دست گرفتن گوشی خود تماس تلفنی برقرار کنید. استفاده از هدفون در هنگام ترافیک بسیار سودمند خواهد بود. بنابراین جز اصلی ترین خرید لوازم جانبی موبایل محسوب می گردد.

محافظ صفحه نمایش (گلس)

به جرات می توان گفت که در هنگام خرید موبایل حتما باید محافظ صفحه نمایش یا همان گلس را نیز برای آن خرید. چون موجب افزایش عمر گوشی شما شده و سلامت صفحه آن را تضمین می نماید.

شارژر و پاوربانک

شارژرها لوازم جانبی موبایل ضروری برای همه هستند. برای استفاده طولانی مدت از گوشی خود باید شارژر همراه خود داشته باشید. با این حال هر زمان که احتیاج داشته باشید م توانید با استفاده از پاوربانک می توانید گوشی خود را شارژ کنید . پاوربانک دستگاه های کوچکی هستند که می توانید با خود حمل کنید. این دستگاه ها انرژی مورد احتیاج گوشی را به سرعت وارد دستگاه می نمایند. به این ترتیب می توانید از تبلت یا گوشی خود بدون هیچ مسئله ای بهره ببرید.

پایه نگهدارنده خودرو

پایه نگهدارنده خودرو از جمله لوازمی است که برای استفاده راحت در هنگام رانندگی باید در خودروی خود داشته باشید. هولدرهای داخل خودرو با نگه داشتن آهنربا از گوشی شما محافظت نموده و یک فرصت سفر امن در ترافیک را فراهم می نمایند. این محصول به گونه ای طراحی شده که کنترل فرمان را مختل نمی نماید. به راحتی می چسبد و گوشی را نگه می دارد. به طور کلی، سهولت استفاده از ویژگی ناوبری را فراهم می سازد.

مونوپاد

یکی دیگر از لوازم جانبی موبایل مونوپاد است که بیشتر برای گرفتن عکس هاس سلفی از آن استفاده می گردد. این وسیله با یاری گیره خود گوشی موبایل را نگه داشته و از طریق دکمه شاتر که بر روی دسته بلند آن تعبیه شده می توان از راه دور از طریق بلوتوث اقدام به عکسبرداری نمود.

کابل شارژ و مبدل

کابل شارژ و مبدل جزو ضروری ترین لوازم جانبی موبایل به شمار می آیند. انواع مختلف کابل شارژر برای گوشی های مختلف شامل کابل شارژر Type-C برای گوشی های اندرویدی، کابل شارژ میکرو و کابل لایتنینگ یا Lightning مخصوص گوشی آیفون و برند اپل در بازار وجود دارد.

کاور یا قاب موبایل

کاور یا قاب موبایل یکی دیگر از لوازم جانبی موبایل است که انحصارا برای هر گوشی در بازار وجود دارد با توجه به طراحی ارگونومیک و مهندسی شده احساس فوق العاده ای به وجود می آورد. کاور یا قاب با ویژگی مقاومت بالا به خوبی از ضربات احتمالی به گوشی محافظت می نماید.

قلم لمسی

از دیگر لوازم جانبی موبایل می توان به قلم لمسی اشاره نمود. یک طرف این وسیله بسیار کاربردی اتوماتیک معمولی با مغزی قابل تعویض است و طرف دیگر آن قلم لمسی که با تمام گوشی های خازنی و تبلت ها سازگاری دارد. این ابزارها مخصوص صفحات لمسی Touch Pen بوده که کاربران از طریق آن به راحتی می توانند کارهایی مانند نوشتن یادداشت، طراحی، نقاشی را انجام دهند.

فروشگاه اینترنتی میا مارکت یکی از برترین فروشگاه های آنلاین خرید انواع لوازم جانبی موبایل و تبلت با برترین قیمت و کیفیت است که در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

منبع: اتاق
انتشار: 27 دی 1401 بروزرسانی: 27 دی 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 2082

به "فهرست لوازم جانبی موبایل که باید همزمان با گوشی خریداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست لوازم جانبی موبایل که باید همزمان با گوشی خریداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید