لو: مقابل ایرلند شمالی نویر باز هم دروازه بان اول ما خواهد بود، هالستنبرگ یا هکتور جانشین شولز می گردد

به گزارش مجله عطر یاس، سرمربی تیم ملی آلمان بخشی از برنامه های تاکتیکی اش برای بازی ششم ژرمن ها در مرحله انتخابی یورو 2020 را تشریح کرد.

لو: مقابل ایرلند شمالی نویر باز هم دروازه بان اول ما خواهد بود، هالستنبرگ یا هکتور جانشین شولز می گردد

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی آلمان فردا شب (سه شنبه) در دور ششم بازی های مرحله انتخابی یورو 2020 در بلفاست به مصاف به ایرلند شمالی می رود به این امید که باخت 4 بر 2 دو روز پیش خود در خانه مقابل هلند را جبران کند.

یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: ما 4 بازی انجام داده ایم که سه تایش را برده ایم. با وجود باخت اخیرمان هنوز هم در جهت رسیدن به هدف مان هستیم. من به بازیکنانم اعتماد دارم و مطمئنم که آنها در ماه ها و سال های پیش رو می توانند از پس مسئولیتی که به آنها محول می گردد برآیند. بدون شک بازی بسیار مهم است. وقتی شما در خانه می بازید، باید با تمام انرژی و انگیزه برای دریافت سه امتیاز بازی بعدی کوشش کنید. ایرلند شمالی صدرنشین گروه است. تنها کاری که ما بایدانجام دهیم این است که هر کاری امکان دارد انجام دهیم تا بازی فردا را ببریم. بازی سختی خواهد بود. ایرلند شمالی در خانه اش تیم سرسختی است اما تیم ما می داند که نتیجه بازی فردا چقدر برایش اهمیت دارد.

لو اضافه کرد: گوندوگان مقابل ایرلند شمالی بازی نمی کند. او دچار آنفولانزا شده است. نیکو شولز هم دیروز رفت. وضعیت ما جالب نیست. برای یک چنین تیم جوانی، این تعداد تغییر درست نیست اما ما به اندازه کافی برای بازی فردا بازیکن داریم. خب ناچاراً تغییراتی خواهد بود. برنامه مان این بود که ایلکای گوندوگان را بازی بدهیم اما او نمی تواند. با وضعیت فعلی باید تغییراتی در تیم اعمال کنیم. کای هاورتس یکی از گزینه های ترکیب اصلی است. درون دروازه مانوئل نویر بازی خواهد نمود. در پست نیوک شولز هم دو گزینه هست. مارسل هالستنبرگ که این فصل در لایپزیگ عملکرد خوبی داشته است. یوناس هکتور هم شیوه بازی ما را می شناسد. انتخاب یکی از آنها تصمیم سختی است چون هردوی شان در تمرینات خوب بوده اند.

سرمربی ژرمن ها با اشاره به باخت خانگی تیمش مقابل هلند، تأکید کردک از بازی مان مقابل هلند، من به نتایجی دست پیدا نموده ام که البته تصمیم گرفته ام که درباره آنها خیلی با تیم حرف نزنم. داستان بازی مقابل ایرلند شالی خیلی متفاوت خواهد بود چون تاکتیک هایش کاملاً با تاکتیک های هلند فرق دارد.

تیم ملی آلمان فردا شب از ساعت 23:15 در دور ششم بازی های گروه C یورو 2020 میهمان ایرلندشمالی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 263

به "لو: مقابل ایرلند شمالی نویر باز هم دروازه بان اول ما خواهد بود، هالستنبرگ یا هکتور جانشین شولز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لو: مقابل ایرلند شمالی نویر باز هم دروازه بان اول ما خواهد بود، هالستنبرگ یا هکتور جانشین شولز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید