لوگوی تازه اندروید رونمایی شد

به گزارش مجله عطر یاس، لوگو و نوشتار نو اندروید معرفی گردید. ربات اندروید حالا سه بعدی شده است و خود کلمه اندروید هم با A بزرگ آغاز می گردد. بعلاوه از تایپ فیس نوی برای کلمه Android استفاده شده است.

لوگوی تازه اندروید رونمایی شد

به گزارش دیجیاتو، به گفته گوگل، لوگوی نو اندروید از المان های سیستم طراحی متریال استفاده نموده است تا شبیه به برند خود گوگل گردد. همانطور که گفتیم، این شرکت بعلاوه از تایپ فیس نوی برای کلمه اندروید استفاده نموده است.

تغییر برند اندروید به اندازه تغییر آن در سال 2019 چشمگیر نیست. گوگل در سال 2019 تصمیم گرفت نام خوراکی ها را از نام نسخه های اندروید حذف کند و پس از آن تنها با اعداد روبه رو شدیم.

گوگل در سال 2019 خاطرنشان کرد که در سراسر دنیا 2.5 میلیارد دستگاه به سیستم عامل اندروید مجهز شده اند و در این زیست بوم قرار دارند، اما حالا این اندازه به 3 میلیارد دستگاه رسیده است. این موضوع نشان می دهد که اندروید در 4 سال گذشته رشد خارق العاده ای نداشته است.

ربات اندروید حالا طراحی سه بعدی دارد

گوگل آواتار اندروید را به طور کامل سه بعدی طراحی نموده که هدف از این کار، انتقال راحت میان محیط دیجیتال و زندگی واقعی عنوان شده است.

به گفته جیسون فورنیر، مدیر بخش مدیریت برند مصرف نمایندگان اندروید، نحوه نمایش هویت بصری اندروید، ویژگی های اصلی آن را منعکس می نمایند: باور داریم که سیستم برند ما و نحوه نمایش بصری آن در دنیا به عنوان اندروید، باید منعکس نماینده ویژگی های اصلی آن مانند متن باز بودن و فراگیر بودن باشد. ما به روزرسانی هویت بصری خود را به اشتراک می گذاریم تا جامعه اندرویدی ما را بهتر نشان دهد و البته چنین کاری سرگرم نماینده هم محسوب می گردد.

به گفته گوگل، برند نو اندروید و لوگوی سه بعدی ربات آن در امسال میلادی به دستگاه های اندرویدی می آیند. گوگل در تاریخ 12 مهرماه از گوشی های سری پیکسل 8 رونمایی می نماید، بنابراین به احتمال زیاد در این رویداد تاریخ دقیق عرضه لوگوی نو اعلام می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 15 شهریور 1402 بروزرسانی: 15 شهریور 1402 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 2175

به "لوگوی تازه اندروید رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوگوی تازه اندروید رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید