قوانین کار در کانادا

به گزارش مجله عطر یاس، قوانین کار در کانادا و تمام اطلاعات لازم برای آغاز کار در کشور کانادا

قوانین کار در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

شما و کارفرمای آینده تان باید یک قرارداد مکتوب امضا کنید و کارفرما موظف است یک نسخه از آن را در اختیارتان قرار دهد

قوانین کار در کانادا

عقد قرار داد مکتوب با کارفرما

شما و کارفرمای آینده تان باید یک قرارداد مکتوب امضا کنید، کارفرمای شما یک کپی از قرارداد استخدامی و LMIA مثبت برایتان می فرستد. شما باید قرارداد امضا شده را همرا با LMIA مثبتی که برای کارفرمایتان صادر شده، و همچنین درخواست ویزای کاریتان ارائه دهید. این باید همان قرارداد کاری باشد که از طرف کارفرمای شما به ESDC/SC ارائه شده است، مگر اینکه در رابطه با هر تغییری شرح داشته باشید (برای مثال ، یک تاریخ آغاز جدید). قرارداد استخدامی مکتوب این اطمینان را ایجاد می نماید که قوانین عادلانه ای بین شما و کارفرمایتان برقرار است.

مزایایی که از طرف کارفرما باید پرداخت گردد

رفت و آمد به کانادا از کشوری که در آن اقامت دائم دارید یا کشوری که در آن سکونت دائمی دارید به محل کارتان در کانادا؛ پوشش بیمه درمانی از زمان ورودتان به کانادا تا زمانی که برای بیمه بهداشت و درمان ایالتی واجد شرایط هستید؛ پوشش بیمه امنیت محل کار در مدت استخدام؛ تمام هزینه های استخدام، شامل هر مبلغ قابل پرداخت به استخدام نماینده یا آژانس های شخص ثالث که از طرف کارفرما استخدام شده اند که در غیر اینصورت شما باید پرداخت کنید؛ وظایف شغلی؛ ساعت های کاری؛ دستمزد؛ برنامه ریزی های محل اقامت (شامل اتاق و تخت)؛ تعطیلات و حق برخورداری از مرخصی استعلاجی؛ موارد سرانجام دهی و ثبت نام.

استفاده از یک فرمت دیگر قرارداد ممکن است آنالیز درخواست LMIA را به تاخیر بیندازد، زیرا دفترهای ESDC و SC باید معین نمایند که آیا قراردار مطابق با شرایط LCP هست یا خیر.

منبع: معراج
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 771

به "قوانین کار در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین کار در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید