فعالیت تالار های پذیرایی از سر گرفته شد

به گزارش مجله عطر یاس، تهران (پانا) - معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ از بازگشایی و فعالیت مجدد تالارها مشروط بر رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی از امروز خبر داد.

فعالیت تالار های پذیرایی از سر گرفته شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نادر مرادی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی مکاتبات و پیگیری های مستمر و تلاش همه دستگاه ها به خصوص ناجا مبنی بر بازگشایی وفعالیت مجدد تالار ها، کمیته امنیتی- اجتماعی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا روز پنج شنبه ششم خردادماه موافقت خود را در خصوص صدور مجوز فعالیت مجدد تالارها مشروط بر رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و نظارت دقیق بر اجرای ضوابط و دستورالعمل ها اعلام کرد.

وی ادامه داد: براین اساس مقرر شد در فضای باز تالارها با در نظر دریافت فاصله 3 متر برای هر صندلی و تامین فضای 8 متر مربع برای هرنفر، حداکثر با 30 درصد ظرفیت فعالیت و پذیرش مشتری برای خدمات صورت پذیرد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ بیان داشت: در خصوص فضای بسته و مسقف تالارها(سالن) هم علاوه بر الزام رعایت دستورالعمل ها اعلام شده در فضای باز، رعایت محدودیت پذیرش مشتری در شهرهای قرمز حداکثر تا 15 نفر، نارنجی 20 نفر، زرد 30 نفر و در شهر ها با شرایط آبی تا 50 نفر لازم و ضروری است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1589

به "فعالیت تالار های پذیرایی از سر گرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت تالار های پذیرایی از سر گرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید