فدراسیون فوتبال کرواسی از ایتالیایی ها عذرخواهی کرد

به گزارش مجله عطر یاس، خبرنگاران: فدراسیون فوتبال کرواسی بابت اتفاق جنجالی که در بازی اخیر تیم ملی این کشور و ایتالیا در مرحله مقدماتی یورو 2016 رخ داد، عذرخواهی کرد.

فدراسیون فوتبال کرواسی از ایتالیایی ها عذرخواهی کرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون فوتبال کرواسی به صورت رسمی از فدراسیون فوتبال ایتالیا بابت اتفاق جنجالی که در جریان بازی تیم های ملی دو کشور در چارچوب مرحله مقدماتی یورو 2016 رخ داد، عذر خواست.

در این بازی روی چمن استادیوم پولژود شهر اشپیلت کرواسی نشان نازی (سواستیکا) حک شده بود که از سکوها قابل رؤیت بود و اعتراض مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا و شکایت آنها به ناظران یوفا را به همراه داشت.

مسئولان استادیوم بین دو نیمه برای کمرنگ کردن این نشان دست به کار شدند هرچند بعید به نظر می رسد که فدراسیون فوتبال کرواسی از مجازات یوفا بابت این اتفاق قسر در رود به خصوص که کروات ها بابت شعارهای نژادپرستانه طرفدارانش در بازی قبلی تیم ملی این کشور برابر نروژ هم مجازات و به انجام یک بازی خانگی بدون تماشاگر محکوم شده بود.

با این حال فدارسیون فوتبال کرواسی اقدام به عذرخواهی نموده است. تومیسلاو باچک، در این خصوص به خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا) گفت: اتفاقی که افتاد نه تنها برای فوتبال کرواسی بلکه برای تمام مردم این کشور شرم آور است. ما این اتفاق را به یوفا گزارش نموده ایم و بابت آن از ایتالیا و همه عذر می خواهیم.

در همین حال داوُر شوکر، رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی هم در مورد این موضوع با خبرنگان صحبت و به وجود اختلافات ادامه دار میان فدراسیون و طرفداران اذعان داشت.

او گفت: متأسفانه این مسئله ای است که ما باید با آن دست و پنجه نرم کنیم اما در کوشش هستیم تا این مشکل را رفع کنیم. متأسفانه یک بار دیگر شاهد چنین اتفاقاتی بودیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 400

به "فدراسیون فوتبال کرواسی از ایتالیایی ها عذرخواهی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون فوتبال کرواسی از ایتالیایی ها عذرخواهی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید