عکس ، رقابت 140 مرد برای شبیه همینگوی شدن! ، تنها یک مرد پیروز شد

به گزارش مجله عطر یاس، بیش از 140 مرد در فلوریدا برای کسب عنوان مردی که بیشتر به نویسنده مطرح ارنست همینگوی شباهت دارد، رقابت کردند و در نهایت تنها یک مرد پیروز شد.

عکس ، رقابت 140 مرد برای شبیه همینگوی شدن! ، تنها یک مرد پیروز شد

به گزارش خبرنگاران رویداد سالانه روزهای همینگوی در فلوریدا برگزار گردید و طبق معمول با رقابت بیش از 100 نفر برای کسب جایزه بیشترین شباهت به این نویسنده مطرح و برنده نوبل ادبیات همراه بود. در نهایت مردی به نام گریت مارشال به عنوان برنده نهایی انتخاب شد.

مارشال در یازدهمین حضور خود در این مسابقه که شامل دو دور مقدماتی و فینال بود، تقریبا بر 140 شرکت کننده دیگر پیروز شد. او که تولدش درست یک روز پس از 21 جولای سالگرد تولد همینگوی است، گفت: این برترین تولدی است که تا به حال داشته ام.

او بعلاوه اعلام کرد: علاوه بر ظاهر، چندین ویژگی مشترک با همینگوی دارم و هم آثار غیرداستانی و هم داستان های کوتاه نوشته ام. مثل همینگوی به فضای باز علاقه دارم و عاشق ماهیگیری هستم؛ با این حال، نمی توانم با آمار چهار ازدواج نویسنده فقید برابری کنم.

علاوه بر مسابقه و سایر رویدادهای این رویداد سالانه، برای جمع آوری یاری هزینه تحصیلی برای دانشجویان منطقه کی وست نیز اقدام شد و در طول جشنواره نزدیک به 125 هزار دلار جمع آوری شد.

رویداد روزهای همینگوی ادای احترامی است به سبک زندگی پرشور و میراث ادبی این نویسنده برنده جایزه نوبل، که از سال 1931 تا اواخر سال 1939 در منطقه کی وست زندگی می کرد.

ارنست میلر همینگوی نویسنده و روزنامه نگار سرشناس آمریکایی و برنده جایزه های نوبل ادبیات و پولیتزر، روز بیست ویکم جولای 1899 در ایلینویز آمریکا و از یک پدر فیزیکدان به دنیا آمد. پیرمرد و دریا معروف ترین اثر اوست که در سال 1952 منتشر شد و با استقبال چشم گیری همراه بود. این کتاب جایزه ادبی پولیتزر را در سال 1953 برای این نویسنده به همراه آورد. یک سال بعد از آن، پیروزیت این نویسنده با دریافت نوبل ادبیات کامل شد.

وداع با اسلحه، نسل گمشده، خورشید نیز طلوع می نماید، مردان بدون زنان، برنده هیچ نمی برد و زنگ ها برای که به صدا درمی آیند از دیگر کتاب های معروف این نویسنده هستند.

خالق برف های کلیمانجارو در اواخر عمر به علت چند حادثه رانندگی، از جراحت و مصدومیت های زیادی در بدن خود رنج می برد و فشار خون بالا به همراه مسائل کلیه نیز او را آزار می داد. ابتلا به افسردگی موجب شد در سال 1961 اقدام به خودکشی کند اما پیروز نشد. پس از سه هفته روان درمانی، همینگوی انتها روز دوم جولای 1961 در خانه اش در آیداهو به زندگی اش سرانجام داد.

پس از خودکشی همینگوی، بسیاری از داستان های او انتشار نیافته باقی ماند. پاریس جشن بیکران کتاب خاطرات زندگی او در پاریس دهه 1920 در سال 1964 و سه سال بعد از مرگش منتشر شد و رمان های جزیره ها در طوفان و باغ عدن نیز به ترتیب در سال های 1970 و 1986 عرضه شدند و اثر غیرداستانی تابستان خطرناک نیز در سال 1965 برای اولین بار در دسترس عموم نهاده شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 مرداد 1402 بروزرسانی: 4 مرداد 1402 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 2161

به "عکس ، رقابت 140 مرد برای شبیه همینگوی شدن! ، تنها یک مرد پیروز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، رقابت 140 مرد برای شبیه همینگوی شدن! ، تنها یک مرد پیروز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید