طرحهای گردشگری استان بوشهر با سرمایه گذاری 1030 میلیارد به بهره برداری رسید

به گزارش مجله عطر یاس، خبرگزاری تسنیم/ براساس آخرین خبرهای واصله، طرحهای گردشگری استان بوشهر با سرمایه گذاری 1030 میلیارد به بهره برداری رسید.

طرحهای گردشگری استان بوشهر با سرمایه گذاری 1030 میلیارد به بهره برداری رسید

اسماعیل سجادی منش با اشاره به اینکه طرح های مهم در عرصه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی در استان در حال اجراست، گفت: در این راستا اعتبارات لازم از محل تبصره 16 و 18 قانون بودجه مصوب شده که با ابلاغ و تخصیص آن تحول مهمی در این عرصه ایجاد می گردد.

وی با اشاره به اینکه از محل اعتبارات تبصره 18 قانون بودجه 7 طرح اجرا شده، توضیح داد: 95 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به سرمایه گذاران حوزه گردشگری برای اجرا 7 طرح یاد شده پرداخت شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر اندازه پرداخت تسهیلات پرداختی یاد شده را برای توسعه و تجهیز زیرساختهای گردشگری دانست و گفت: سال جاری طرح های گردشگری براساس توسعه طرح های اشتغالزایی و ظرفیت منطقه ها پرداخت می گردد.

سجادی منش با اشاره به توسعه طرح های گردشگری در دولت سیزدهم اعلام نمود: برای توسعه طرح های گردشگری و ایجاد زیرساختهای لازم در دولت سیزدهم اقدامات مهمی در استان بوشهر اجرا شده است.

وی با اشاره به افتتاح طرح های مختلف گردشگری در استان بوشهر اضافه نمود: در یک سال گذشته با سرمایه گذاری افزون بر یک هزار و 30 میلیارد تومان طرح های گردشگری در استان بوشهر به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر اضافه نمود: در این راستا عملیات اجرایی طرح های گردشگری در نقاط مختلف استان بوشهر با اعتبار یک هزار و 120 میلیارد تومان در دولت سیزدهم شروع شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 17 آذر 1401 بروزرسانی: 17 آذر 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 2060

به "طرحهای گردشگری استان بوشهر با سرمایه گذاری 1030 میلیارد به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

1 کاربر به "طرحهای گردشگری استان بوشهر با سرمایه گذاری 1030 میلیارد به بهره برداری رسید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرحهای گردشگری استان بوشهر با سرمایه گذاری 1030 میلیارد به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید