صرفه جویی 5 هزار کیلووات ساعتی صنایع و کشاورزان در تابستان

به گزارش مجله عطر یاس، مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر گفت: بخش صنایع و کشاورزی در اوج مصرف تابستان سال جاری، بیش از 5 هزار کیلووات ساعت در مصرف برق صرفه جویی کردند.

صرفه جویی 5 هزار کیلووات ساعتی صنایع و کشاورزان در تابستان

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، عبدالامیر یاقوتی با اشاره به اینکه این رقم معادل مصرف دو استان شمالی کشور با یک و نیم میلیون مشترک برق است اضافه کرد: این صرفه جویی بر اساس تفاهم نامه های امضا شده بین مشترکین بزرگ برق از جمله صنایع، بخش کشاورزی، ادارات و مراکز تجاری اجرا شده است.

وی گفت: در زمان اوج مصرف تابستان هم مشترکین بزرگ اقدام به جابجایی 8500 مگاوات بار مصرفی خود شدند به این معنی که مصرف برق خود را در زمان اوج مصرف متوقف و در زمان غیر اوج اقدام به فراوری و استفاده از برق کردند.

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر ادامه داد: در بخش ادارات هم صرفه جویی مناسبی انجام شد که این کار با خاموش کردن سیستم های سرمایشی اتفاق افتاده است.

یاقوتی با بیان اینکه ارائه تشویقی ها به دو صورت انجام خواهد شد اضافه کرد: براساس آنالیز های اولیه یک روش با محاسبه مبلغ تشویقی بین هزار تا 1،400 میلیارد تومان بر روی قبوض برق صنایعی است که همکاری نموده اند و شیوه بعدی هم عرضه رایگان برق به صنایع و همه مشترکان بزرگ است که در مصرف برق صرفه جویی نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1725

به "صرفه جویی 5 هزار کیلووات ساعتی صنایع و کشاورزان در تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صرفه جویی 5 هزار کیلووات ساعتی صنایع و کشاورزان در تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید