شاید دمبله به بازی لیون نرسد

به گزارش مجله عطر یاس، بارسلونا شاید مجبور گردد از عثمان دمبله در بازی چهارشنبه شب لیگ قهرمانان مقابل لیون استفاده نکند.

شاید دمبله به بازی لیون نرسد

شاید دمبله به بازی لیون نرسد

بارسلونا شاید مجبور گردد از عثمان دمبله در بازی چهارشنبه شب لیگ قهرمانان مقابل لیون استفاده نکند. باشگاه تایید نموده این بازیکن 21ساله در جریان برد 3 بر یک مقابل رایووایکانو دچار آسیب دیدگی جزیی همسترینگ شده است. دمبله این بازی را از روی نیمکت شروع کرد و بین دو نیمه با آرتور تعویض شد. بر اساس بیانیه باشگاه در این باره، میزان پیشرفت او و بهبودی مصدومیت اش معین می نماید دمبله در بازی برگشت مقابل تیم فرانسوی بازی کند یا نه. بارسلونا در بازی رفت مقابل لیون بدون گل مساوی شد و دمبله 67 دقیقه بازی کرد تا اینکه جای خود را به فیلیپه کوتینیو داد.

این نخستین مصدومیت دمبله در این فصل نیست چون او پنج بازی را به دلیل آسیب دیدگی قوزک پا از دست داده، فصل قبل هم چند ماه مصدوم بود.

بارسا مصمم است به سرنوشت رئال مادرید و پاری سن ژرمن دچار نگردد که بعد از بازی رفت دارای شانس بیشتری برای صعود محسوب می شدند اما با باخت خانگی حذف شدند. البته بارسلونا بعد از بازی رفت با لیون فرم خیلی خوبی داشته و دوبار رئال مادرید را برده و برابر سویا و رایووایکانو به پیروزی رسیده است. لیون اما بعد از متوقف کردن بارسلونا در خانه روند خوبی نداشته. تیم برونو ژنسیو با 2 گل برابر موناکوی پرمشکل باخت و شنبه شب هم با استراسبورگ 2 بر 2 مساوی کرد، اگرچه در این بازی تعدادی از نفرات کلیدی تیم استراحت کردند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 92

به "شاید دمبله به بازی لیون نرسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاید دمبله به بازی لیون نرسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید