شاهین طبع: از بهترین ها استفاده می کنیم، حضور مایک در ترکیب قطعی نیست

به گزارش مجله عطر یاس، سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: مقابل تیم های ژاپن و استرالیا از بهترین نفرات استفاده می کنیم و حضور مایک رستم پور در ترکیب قطعی نیست.

شاهین طبع: از بهترین ها استفاده می کنیم، حضور مایک در ترکیب قطعی نیست

به گزارش خبرنگاران، پس از دومین پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل اردن، مهران شاهین طبع، سرمربی تیم ملی درباره برگزاری دو بازی محبت آمیز با اردن، شرح داد: ما برای برگزاری این دیدارهای محبت آمیز با چندین کشور از جمله چین و کره رایزنی انجام داده بودیم که با توجه به تقویم مسابقات شان نتوانسته اند این بازی محبت آمیز را قبول نمایند. با این حال اردن درخواست بازی محبت آمیز داشت که این درخواست را قبول کرد و دو دیدار تدارکاتی با این تیم برگزار کردیم که خوشبختانه به اهداف خود در بحث آمادگی تیمی رسیده و نتیجه هر دو بازی هم به سود ایران رقم خورد.

او در ادامه با بیان این که تیم های ژاپن و استرالیا تیم های خوبی هستند، گفت: با این روند آماده سازی که در پیش گرفته ایم امیدوارم مقابل ژاپن و در بازی با استرالیا تیم آماده و خوبی را داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در پاسخ به این سوال، آیا وضعیت دو بازیکن تیم ژاپن (واتانابه و فازوکاس) برای حضور در پنجره ششم انتخابی جام جهانی 2019 چین تعیین شده است؟ اظهار کرد: فدراسیون ژاپن ویزای واتانابه و فازو کاس را گرفته است، مطمئناً فازو کاس در بازی مقابل ایران هست و با توجه به وضعیت واتانابه احتمالاً اونیز حاضر باشد. اما از دو بازیکن دیگر این تیم یعنی ناشیمورا و رام تا الان خبری نیست و فکر نمی کنم باشند چون ویزای آن ها را نگرفته اند.

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی 12 بازیکن نهایی تیم ملی برای بازی مقابل ژاپن و استرالیا تعیین می گردد؟ شرح داد: مسلماً بازیکنان ما در دو دیدار پیش رو با انگیزه بازی می نمایند و الآن نیز مقابل اردن خیلی خوب بازی کردند. ریسک نمی کنیم و تعداد بازیکنان را به 15 نفر می رسانیم.

شاهین طبع در پاسخ به این سوال که از عملکرد مایک رستم پور راضی بوده و او را در ترکیب قرار خواهد داد؟ گفت: هنوز کاملاً تعیین نیست که از چه نفراتی استفاده کنیم. به کار دریافت مایک هم معلوم نیست ولی روز به روز با تیم و سایر بازیکنان هماهنگ تر می گردد. با این حال ما تنها دو تک بازی را داریم و نمی توانیم بازیکنان را در این دو بازی تست کنیم. همه کوشش خود را می کنیم بهترین نفرات را برای دو بازی پیش رو استفاده کنیم.

او هم چنین در پاسخ به این سوال که چرا برعکس بازی اول، بازی دوم مقابل اردن در چهار کوارتر 10 دقیقه ای و یک ساعت زودتر (ساعت 17) برگزار گردید؟ شرح داد: سرمربی و عوامل تیم اردن از ما خواهش کردند که بازی دوم را یک ساعت زودتر برگزار کنیم چون می خواهند شب از ایران بروند. احتمالاً فکر نموده اند این 8 دقیقه هم تیم آن ها را اذیت می نمایند که درخواست کردند کوارترهای بازی 10 دقیقه ای باشد.

مهران شاهین طبع در خاتمه صحبت های خود در خصوص عصبانیت و اعتراض های زیاد سرمربی تیم ملی بسکتبال اردن به داوری بازی، گفت: به هر حال وقتی مربی تیمش عقب می افتد به هر مسأله ای حساس می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 78

به "شاهین طبع: از بهترین ها استفاده می کنیم، حضور مایک در ترکیب قطعی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهین طبع: از بهترین ها استفاده می کنیم، حضور مایک در ترکیب قطعی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید