زمان ارائه خاتمه نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه گیلان اعلام شد

به گزارش مجله عطر یاس، دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشدی دانشگاه گیلان می توانند تا سرانجام ترم اول سال تحصیلی 1400- 1399 از سرانجام نامه خود دفاع نمایند.

زمان ارائه خاتمه نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه گیلان اعلام شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، معاونت دانشجویی دانشگاه گیلان در اطلاعیه ای زمان ارائه انتها نامه دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد را اعلام نمود.

لازم به ذکر است، دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشدی می توانند تا انتها ترم اول سال تحصیلی 1400- 1399 از انتها نامه خود دفاع نمایند. این دسته از دانشجویان تنها با ارائه درخواست دانشجو و تایید استاد راهنما و با تاکید بر عدم مسئولیت دانشگاه درخصوص استفاده از غذاخوری و خوابگاه برای دانشجویان می توانند برای انجام فعالیت های علمی خود در آزمایشگاه ها و کارگاه ها حضور بهم رسانند.

نوبت بندی حضور در آزمایشگاه هایی که بیش از دو دانشجو دارند، در دانشکده ها با مسئولیت استاد راهنما و تحت نظارت رئیس دانشکده صورت میگیرد، فاصله گذاری هوشمند در آزمایشگاه، می بایست بر اساس شیوه نامه های وزارت بهداشت انجام گردد.

فراهم نمودن امکانات لازم برای ضدعفونی کردن روزانه آزمایشگاه های تحقیقاتی با مسئولیت رئیس دانشکده است. دانشکده ها تمهیدات لازم برای در اختیار گذاردن مواد ضدعفونی نماینده در آزمایشگاه ها را بعمل خواهند آورد. پیگیری اجرای این دستورالعمل با همکاری دانشکده ها به وسیله مدیران تحصیلات تکمیلی دانشکده برعهده استاد راهنما خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 916

به "زمان ارائه خاتمه نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه گیلان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان ارائه خاتمه نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه گیلان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید