انجام حدود 4500 نفر عمل رینو پلاستی در کرمانشاه

به گزارش مجله عطر یاس، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در کرمانشاه جراحان زبده ای حضور دارند و تا کنون حدود 4500 نفر عمل رینو پلاستی اجرا شده است.

انجام حدود 4500 نفر عمل رینو پلاستی در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار ، مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نخستین سمینار راینولوژی ایران گفت: در رویداد علمی راینولوژی حدود 31 سخنرانی کلیدی آموزشی، دو عمل جراحی به صورت زنده توسط اساتید پیشکسوت و دو پانل برگزار خواهد شد.

او اعلام کرد: بینی از دو منظر جهت راه هوایی، بویایی و تنظیم رطوبت هوا و از بعد زیبایی صورت بسیار حائز اهمیت است نقش جراحان پلاستیک بسیار با اهمیت است و ضروری است در این سمینارها نکات مهم و تخصصی مطرح شود.

مرادی گفت: تاریخچه رینوپلاستی در جهان به سال 1973 بر می شود که این عمل انجام شد و چند سال بعد در ایران و حدود 35 سال پیش در کرمانشاه این عمل انجام شد.

او اضافه نمود: کرمانشاه مرکزیت غرب کشور را دارد و امیدواریم این سمینار راه گشا باشد و بتوانیم از تجربیات شما عزیزان استفاده کنیم.

سمینار راینولوژی با حضور نقیب زاده رییس راینولوژی ایران، خواجوی رییس انجمن گوش و حلق و بینی ایران، رییس، معاونین و مدیران دانشگاه، جمعی از متخصصین، جراحان، اساتید و دانشجویان سراسر کشور در سالن آمفی تئاتر بیمارستان امام رضا(ع) شروع شد.

انتهای پیغام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 466

به "انجام حدود 4500 نفر عمل رینو پلاستی در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام حدود 4500 نفر عمل رینو پلاستی در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید