روغن اسطو خودوس برای رشد موها

به گزارش مجله عطر یاس، استفاده از روغن اسطو خودوس برای افزایش رشد موها و درمان مسائل مو بسیار مشهور و واقعاً مؤثر است. این روغن دارای فواید زیادی است که آن را تبدیل به روغن ایده آلی برای درمان مسائل مختلف موها نموده است.

روغن اسطو خودوس برای رشد موها

مترجم: امین حسین پور

منبع:راسخون

استفاده از روغن اسطو خودوس برای افزایش رشد موها و درمان مسائل مو بسیار مشهور و واقعاً مؤثر است. این روغن دارای فواید زیادی است که آن را تبدیل به روغن ایده آلی برای درمان مسائل مختلف موها نموده است.

روغن های اساسی به خاطر فواید خود برای درمان مسائل مختلف پوست و مو بسیار مشهور هستند. این روغن ها بعلاوه رشد موها را افزایش می دهند و مشکل ریزش مو را کنترل می نمایند. روغن اسطو خودوس یکی از روغن های اساسی مورد استفاده برای درمان مسائل مو از جمله آلوپسی است. پس، اگر در پی روغنی مفید برای افزایش رشد موها هستید می توانید از روغن اسطو خودوس بهره ببرید. از روغن اسطو خودوس برای فراوری صابون ، عطر ، خوشبو نماینده های هوا و شامپو استفاده می گردد. از این گیاه می توان برای درمان اختلالات مختلف مانند بی خوابی ، اضطراب و افسردگی استفاده کرد. روغن اسطو خودوس از گل های گیاه اسطو خودوس و با فرآیند تقطیر استخراج می گردد.

فواید روغن اسطو خودوس برای موها

روغن اسطو خودوس برای درمان ریزش موها بسیار مفید است. روغن اسطو خودوس برای درمان آلوپسی آره آتا هم مفید است. این بیماری منجر به تشکیل لکه های طاسی می گردد. ماساژ دادن روزانه پوست سر با روغن اسطو خودوس در طی چند ماه باعث رشد مجدد موها می گردد. شما می توانید از روغن اسطو خودوس برای درمان مسائلی مانند خارش پوست سر و شوره سر هم بهره ببرید. روغن اسطو خودوس دارای خاصیت ضد عفونی نماینده قوی است و برای از بین بردن عفونت پوست سر مفید است. از اینرو، از روغن اسطو خودوس می توان برای درمان خشکی پوست سر و شپش استفاده کرد. این روغن بعلاوه به مبارزه با قارچ ها ، ویروس ها و میکروب ها یاری می نماید.

فواید دیگر روغن اسطو خودوس

ماساژ دادن سر با روغن اسطو خودوس به درمان بی خوابی و بهبود کیفیت خواب یاری می نماید. فایده دیگر روغن اسطو خودوس آن است که به تمدد اعصاب و از بین بردن اضطراب ، استرس و افسردگی یاری می نماید. این به نوبه خود به کنترل ریزش مو یاری می نماید زیرا، بی خوابی ، استرس و افسردگی از علل شایع ریزش مو به تعداد می فرایند. خوابیدن کافی و آرامش فکر به کنترل ریزش مو یاری می نماید. به علاوه، روغن اسطو خودوس گردش خون در پوست سر را افزایش می دهد بنابراین، ماساژ دادن پوست سر با روغن اسطو خودوس به افزایش رشد موها یاری خواهد نمود. علاوه بر این، شما می توانید از ماسک های زیر برای بهبود دادن بافت موها و کنترل مسائل ریزش مو بهره ببرید.

شما می توانید روغن اسطو خودوس را با روغن های اساسی دیگر مخلوط کنید و از آن بهره ببرید. در ادامه مقاله روش هایی برای استفاده از روغن اسطو خودوس برای افزایش رشد موها ارائه شده است.

برای رشد موها 10 قطره روغن اسطو خودوس را با 10 قطره روغن رزماری ، 5 قطره روغن کنجد و حدود 100 گرم روغن جوجوبا مخلوط کنید و پوست سر و موهای خود را با آن ماساژ دهید. استفاده از این مخلوط برای نرم کردن موها و افزایش رشد موها بسیار مؤثر است. قبل از استفاده از این مخلوط حتماً آن را به خوبی هم بزنید.

برای درمان خشکی پوست سر 4ر1 فنجان بلغور جو دو سر را به مدت 20 دقیقه در آب خیس کنید. 7 قطره روغن اسطو خودوس و 5 قطره روغن رزماری به آن اضافه کنید و آن ها را مخلوط کنید. خمیر را روی پوست سر خود بمالید و اجازه دهید به مدت یک ساعت باقی بماند. سپس، موهای خود را با آب گرم بشویید. استفاده از این ماسک به خلاص شدن از دست خارش و خشکی پوست سر یاری می نماید.

منبع: راسخون
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1710

به "روغن اسطو خودوس برای رشد موها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روغن اسطو خودوس برای رشد موها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید