روز سرنوشت در استقلال؛ اعلام فهرست مازاد

به گزارش مجله عطر یاس، دیروز یک ملاقات محبت آمیز درون تیمی در تمرین استقلال برگزار گردید تا ریکاردو ساپینتو بتواند بازیکنان مدنظر خود را محک زده و فهرست بازیکنان مازاد خود را تکمیل کند، در پی همین موضوع ریکاردو ساپینتو خطاب به بازیکنان گفت: فردا(آدینه) فهرست بازیکنانی که قرار نیست با آن ها همکاری داشته باشیم اعلام خواهد شد البته این به این معنی نیست که بازیکنانی که در فهرست مازاد قرار دارند از نظر فنی ضعیف باشند و من امیدوارم این بازیکنان به صورت قرضی در هر تیمی که فعالیت می نمایند، برترین کیفیت خودشان را به نمایش بگذارند و از آن ها می خواهم که پس از جدایی از استقلال هم با من در ارتباط باشند.

روز سرنوشت در استقلال؛ اعلام فهرست مازاد

شنیده شده ساپینتو ظاهرا از اندازه آمادگی یکی از بازیکنان خارجی استقلال رضایت کافی نداشتخ و بعید نیست که این بازیکن خارجی در فهرست مازاد ساپینتو قرار بگیرد.

بعلاوه گفته می گردد سرمربی پرتغالی نسبت به بعضی از بازیکنان نو جذب شده به وسیله باشگاه نظر مساعدی ندارد و به زودی نام آن ها را در فهرست خروج قرار خواهد داد. البته این موضوع بیشتر پیرامون بازیکنی مطرح است که از یک تیم مدعی راهی استقلال شد. بازیکنی که در فصل قبل بیشتر به عنوان یک نیمکت نشین در تیمش حضور داشت.

البته که تا این لحظه هنوز هیچگونه فهرستی به باشگاه ارائه نشده و هیچ اطلاعی از بازیکنان مازاد ساپینتو در دسترس نیست.

فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1990

به "روز سرنوشت در استقلال؛ اعلام فهرست مازاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز سرنوشت در استقلال؛ اعلام فهرست مازاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید