روزگار سخت گوشی های هوشمند چینی

به گزارش مجله عطر یاس، به نظر می رسد پس از 15 ٪ کاهش فروش گوشی های هوشمند در نیمه نخست سال 2020 اکنون سازندگان گوشی های چینی باید در نیمه دوم سال 2020 نیز شاهد شرایطی رو به افول باشند.

روزگار سخت گوشی های هوشمند چینی

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، پیش بینی تحقیقات Digitimes، که آنالیز شرایط فراوریکنندگان تلفن های هوشمند از چین را آنالیز نموده است، نشان می دهد که شرایط برای فراوری کنندگان چین چندان جالب نیست.

بیشتر بدانید:

گوشی گلکسی M31s در تاریخ 9 مرداد وارد بازار می گردد

مشخصاتی از تلفن هوشمند جدید ریلمی منتشر شد

اعتیاد به تلفن همراه عملکرد مغز را کاهش می دهد؟

گفته می گردد شرایط سازندگان چینی در نیمه اول سال 2020 به دلیل شیوع کرونا بسیار آشفته بود. در نیمه دوم سال نیز به دلیل شرایط کلی مالی و تداوم همه گیری کرونا شرایط بازار پیشرفت بسیار کمی را نشان می دهد. شرکت های فراوری کننده گوشی های هوشمند چینی شاهد کاهش 15 درصدی فروش در نیمه نخست سال 2020 خواهد بود.

4 فروشنده برتر چین شامل هواوی، اوپو، ویو و شیائومی 82 درصد از فروش خود را در خانه (بازار چین) نجام داده اند و در بخش صادرات بسیار ضعیف عمل نموده اند. با نگاهی به نتایج سه ماهه، محموله ها در سه ماهه دوم سال حدود 157 میلیون و برابر با 43.3 ٪ بیشتر از سه ماهه نخست بود. از میان شرکت های برتر، هواوی شاهد رشد 2.1 درصدی سالانه محموله ها را شاهد بود، اوپو و ویوو کاهش تک رقمی رشد را ثبت نموده بودند.

شرکت ها و خرده فروشان چینی انتظار دارند که در نیمه دوم سال 2020 با جمع آوری تلفن های فوق العاده مقرون به صرفه 5G دوباره به چشم انداز سودآور خود باز گردند.

منبع: انتخاب
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1024

به "روزگار سخت گوشی های هوشمند چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزگار سخت گوشی های هوشمند چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید