تور دوحه: رئیسی به قطر سفر می نماید

به گزارش مجله عطر یاس، روزنامه القدس العربی بیان کرد که سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران برای رایزنی درباره مسائل منطقه و پرونده هسته ای با مقامات قطر، روز پنح شنبه هفته جاری به این کشور سفر می نماید.

تور دوحه: رئیسی به قطر سفر می نماید

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه اینترنتی روزنامه القدس العربی به نقل از منابع دیپلماتیک بیان کرد سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران روز پنج شنبه هفته جاری برای رایزنی درباره مسائل منطقه و پرونده هسته ای به قطر سفر می نماید.

به گزارش این روزنامه نزدیک به قطر، رئیس جمهور ایران در این سفر چند روزه به دوحه درباره مسائل منطقه ای و پرونده هسته ای با توجه به تحرکات بین المللی کنونی درباره این پرونده، با مقامات قطری بحث و گفتگو خواهد نمود.

این روزنامه در ادامه به منابع رسمی اضافه کرد: سفر رئیسی به قطر تا زمان برگزاری نشست سران بزرگترین کشورهای صادرکننده گاز که قرار است 22 فوریه در قطر برگزار گردد، ادامه خواهد یافت.

لازم به ذکر است محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر امور خارجه قطر در سفر اخیرش به تهران و ملاقات با رئیسی، دعوت تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر از او برای حضور در نشست سران کشورهای صادرکننده گاز را به او ابلاغ نموده بود.

منبع: فرارو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1923

به "تور دوحه: رئیسی به قطر سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دوحه: رئیسی به قطر سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید