دکوراسیون و جدیدترین مدل اتاق کودک پسر و دختر ، عکس

به گزارش مجله عطر یاس، طراحی اتاقی زیبا برای بچه ها می تواند چالش برانگیز باشد چرا که باید خشنودی بچه ها و همچنین والدین را بدنبال داشته باشد. مدل اتاق کودک از جمله مکان هایی در خانه است که بیشتر والدین تمایلی به عوض کردن دکوراسیون اتاق کودک به صورت سالانه یا در مدت زمان کوتاه را ندارند. بنابراین طراحی اتاق کودک باید طوری باشد که بتواند با رشد کودک همگام باشد؛ مدل اتاق کودک حتی در زمان نوجوانی فرزند هم می تواند برای او مناسب باشد. مدلهای دکوراسیون اتاق کودک که در این مطلب مرذفی خواهیم کرد توسط شرکت معماری اوکراینی DA Design طراحی شده اند. این اتاق عناصر شادی و سرگرمی که لازمه اتاق هر کودکی است را در خود دارند و در کنار آن طوری طراحی شده اند که در عین کاربردی بودن ساده، شیک و کاملا راحت باشند.

دکوراسیون و جدیدترین مدل اتاق کودک پسر و دختر ، عکس

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

در نگاه اول شاید استفاده از پالت های رنگی ساده و اولیه، انقلابی بنظر نرسند اما مطمئنا روشنایی زیادی در طراحی اتاق کودک بوجود می آورد و تاثیر زیادی بر زیبایی اتاق می گذارد. با اضافه کردن اشیای جالب و سرگرم کننده مانند نقاشی هایی از اَبرقهرمانان داستان های کمیکی، داستان های هفت خوان رستم فردوسی یا حتی استفاده از اسکلت چوبی دایناسورها می توانند فضایی تخیلی و آینده نگرانه در اتاق بوجود بیاورند بدون اینکه برای اتاق کودک نامناسب بنظر برسند. در طراحی مدل اتاق کودک سعی کنید از وسایل ساده و جمع و جود بهره ببرید تا فضا برای ایده پردازی بچه ها و غرقش شدن در تخیلاتشان به اندازه کافی وجود داشته باشد مثلا استفاده از میز مطالعه ساده می تواند این فضا را برای آنها محیا کند یا حتی استفاده از پاکت های پارچه ایی که از دیوار آویزان می گردد می تواند مکان مناسبی برای ذخیره سازی وسایل کودک باشند تا از گرفته شدن فضا جلوگیری گردد. شلف و کمد هایی که ترکیبی از کمد و تخت هستند هم گزینه بسیار مناسب دیگر در راستای تحقق این اَمر هستند.

فاکتور مهم دیگر استفاده از رنگ مناسببرای انواع مدل اتاق کودک است. برای اتاق کودک رنگ های شاد و سرگرم کننده مناسب است همچنین نباید فراموش گردد که برای اتاق کودک از رنگ های فاقد مواد شیمایی و مقاوم در برابر لکه و ثابل شست و شو انتخاب کنید. برای مثال ترکیب رنگ آبی و زرد می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

در زیر تعدادی از نمونه های طراحی اتاق کودک که توسط شرکت DA Design انجام گرفته را مشاهده میکنید، همچنین در آخر تعدادی عکس اتاق کودک با طراحی های متفاوت و شیک را خواهید دید.

منبع: اتاق
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 867

به "دکوراسیون و جدیدترین مدل اتاق کودک پسر و دختر ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون و جدیدترین مدل اتاق کودک پسر و دختر ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید