خسروی وفا: تصور کسب 134 مدال به وسیله جوانان در بحرین را نداشتیم

به گزارش مجله عطر یاس، رئیس کمیته ملی پارالمپیک پس از کسب عنوان قهرمانی به وسیله کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی جوانان گفت: انتظار کسب عنوان قهرمانی در بحرین را داشتیم اما تصور کسب 134 مدال را نداشتیم.

خسروی وفا: تصور کسب 134 مدال به وسیله جوانان در بحرین را نداشتیم

به گزارش خبرنگاران، محمود خسروی وفا در مراسم استقبال از کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی جوانان گفت: در بازی های پاراآسیایی جوانان امارات با 114 ورزشکار و با کسب 118 مدال دوم شدیم اما این دوره با 111 ورزشکار و با کسب 134 مدال برای نخستین بار پس از 3 دوره نایب قهرمانی در جایگاه نخست قرار گرفتیم که واقعا دور از انتظار بود. جوانان در این دوره با انگیزه ظاهر شدند و عملکرد خیلی خوبی داشتند.

وی با اشاره به میزبانی ضعیف بحرین از نظر بعد فنی و ترانسفر، گفت: هر چقدر میزبان در زمینه برگزاری افتتاحیه، میهمان نوازی، ارائه خدمات عمومی و اسکان نمره قبولی گرفتند، از نظر بعد فنی مسابقات و ترانسفر تا آخرین لحظه نمره قبولی دریافت نکردند و عملکردشان راضی کننده نبود.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در خصوص این پرسش که چقدر در این بازی ها کوشش شده بود برای اعزام ورزشکاران از تولیدات داخلی بهره گرفته گردد، اضافه نمود: به جز تولیداتی که احتیاج به استانداردهای بین المللی داشت، بقیه تجهیزات و وسایل ورزشکاران برای اعزام به این بازی ها از تولیدات داخلی استفاده شده بود.

خسروی وفا گفت: با توجه به سیاست کیفی گرایی که برای بازی های پاراآسیایی جوانان نیز در نظر گرفته بودیم، این سیاست همان طور که در پارالمپیک توکیو با خوبی جواب داد، در پاراآسیایی جوانان نیز با همین سیاست پیروز شدیم، تعداد مدال های خود را افزایش دهیم و خوش ظاهر شویم. به طوری که برای نخستین بار در دو رشته تیمی گلبال و بسکتبال توانستیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی در سرانجام گفت: در پاراآسیایی هانگژو چین نیز با تمرکز بر کیفی گرایی کوشش خواهیم مدال های خود را افزایش و جایگاه خود را ارتقاء ببخشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1836

به "خسروی وفا: تصور کسب 134 مدال به وسیله جوانان در بحرین را نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسروی وفا: تصور کسب 134 مدال به وسیله جوانان در بحرین را نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید