خبرنگاران قزوینی ها رای گیری را به اواخر وقت موکول نکنند

به گزارش مجله عطر یاس، قزوین - خبرنگاران - رئیس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قزوین از واجدان شرایط رای دهی در استان خواست تا حضور در پای صندوق های رای را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

خبرنگاران قزوینی ها رای گیری را به اواخر وقت موکول نکنند

منوچهر حبیبی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: توصیه می گردد تا برای پیشگیری از ازدحام و طولانی شدن انتظار برای رای دهی، واجدان شرایط زودتر در پای صندوق های رای حضور یافته و آرای خود را به صندوق بیاندازند.

این مسوول همچنین گفت: 1040 شعبه اخذ رای در استان هم اکنون پذیرای رای دهندگان هستند و تا ساعت 18 کار رای گیری ادامه می دهند و بنا به احتیاج و براساس اعلام ستاد انتخابات زمان کار آنها تمدید می گردد.

وی با بیان اینکه تا به اینجای کار حضور پررنگ و گسترده مردم را در پای صندوق های رای شاهد بوده ایم،گفت: با وجود همه تبلیغات دشمن برای کم رنگ کردن مشارکت در انتخابات، ایرانیان ثابت کردند که هجمه های دشمن و جنگ روانی آنان هیچ تاثیری بر عزم و اراده آنان برای پشتیبانی از نظام و انقلاب ندارد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز دوم اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در استان قزوین شروع شده است.

استان قزوین در این دوره از انتخابات مانند ادوار قبلی دارای سه حوزه اتتخابیه با چهار کرسی نمایندگی است.

139 نامزد از حوزه های انتخابیه استان قزوین تایید صلاحیت شده بودند که با انصراف 52 نفر، 87 نفر بخت خود را برای کسب رای از مردم و حضور در خانه ملت محک می رنند.

حوزه انتخابیه قزوین-آبیک-البرز دارای 2 کرسی نمایندگی مجلس و حوزه های انتخابیه تاکستان و بوئین زهرا-اوج نیز هرکدام دارای یک کرسی نمایندگی هستند.

925 هزار و 478 شهروند در استان قزوین واجد شرایط رای دهی هستند که از این تعداد 44 هزار و 318 نفر رای اولی هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 690

به "خبرنگاران قزوینی ها رای گیری را به اواخر وقت موکول نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قزوینی ها رای گیری را به اواخر وقت موکول نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید