خبرخوش برای متقاضیان مسکن مهر شهرهای جدید

به گزارش مجله عطر یاس، خبرنگاران : مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از معافیت متقاضیان مسکن مهر شهرهای جدید از پرداخت افزایش قیمت اطلاع داد و گفت: مسکن مهر تهران خاتمه سال جاری مختومه می گردد.

خبرخوش برای متقاضیان مسکن مهر شهرهای جدید

جهت دریافت خدمات آلاچیق شیشه ای با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم ،خلیل محبت خواه یادآور شد: در هشتاد و یکمین جلسه شورای مسکن استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، زمان اختتامیه مسکن مهر اداره کل راه و شهرسازی استان تهران شامل 100.211 واحد هفته دولت امسال خواهد بود.

وی اضافه نمود: علاوه بر این کوشش ها برای سرانجام بخشی به مسکن مهر استان تهران تا سرانجام اسفند 1399 ادامه خواهد داشت، اضافه نمود: در این جلسه مدیران عامل شهرهای جدید پردیس و پرند به ارائه گزارش پرداختند و مسائل و موانع اجرایی شان را مطرح کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران توضیح داد: همچنین در این جلسه با مجوز نرخ تعدیل قیمت مسکن مهر در پرند و پردیس در چارچوب برنامه زمان بندی سرانجام پروژه تا مورخه 29 اسفند 99 و منوط به مصوبه مجمع شهرهای جدید و همچنین عدم پرداخت افزایش قیمت توسط متقاضیان مسکن مهر شهرهای جدید موافقت شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 922

به "خبرخوش برای متقاضیان مسکن مهر شهرهای جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرخوش برای متقاضیان مسکن مهر شهرهای جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید