جریمه و توقیف در انتظار پلاک مخدوشها

به گزارش مجله عطر یاس، معاون هماهنگ نماینده پلیس راهور تهران گفت: رانندگانی که به صورت عمدی اقدام به پوشش پلاک یا تغییر در ارقام آن نمایند ضمن اعمال قانون و توقیف خودرو به مرجع قضایی معرفی می شوند.

جریمه و توقیف در انتظار پلاک مخدوشها

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی، معاون هماهنگ نماینده پلیس راهور پایتخت در مصاحبه با فارس در مورد چگونگی اعمال قانون خودروهای پلاک مخدوشی، گفت: مأموران پلیس راهور به صورت گشت موتوری و خودرویی در معابر حضور داشته و ضمن رصد تخلفات نسبت به برخورد با خودروهای فاقد پلاک یا مخدوشی اقدام خواهند کرد.

معاون هماهنگ نماینده پلیس راهور پایتخت توضیح داد: اگر خودرویی پلاک نداشته باشد یا شماره آن ناخوانا باشد از تردد آن جلوگیری می گردد ضمن آنکه دوربین ها نیز پلاک خودروها را رصد می نمایند.

وی اضافه نمود: مأموران پلیس راهور در صورت مشاهده خودروهای فاقد پلاک یا مخدوشی به هر علت، اقدام به متوقف کردن خودرو می نمایند؛ اگر تعمدی در کار نباشد مالک خودرو اعمال قانون شده اما اگر تعمدی در بین باشد، خودرو به پارکینگ ارجاع شده و راننده تحویل مرجع قضایی می گردد.

سرهنگ بهرام آبادی به محدودیت تردد کرونایی که از ساعت 21 تا 4 صبح برقرار است اشاره و توضیح داد: متأسفانه بعضی به جهت فرار از اعمال قانون، تعمداً پلاک خودرو را پوشش داده یا ارقام را دستکاری می نمایند.

وی اظهار داشت: مأموران پلیس راهور برای برخورد با تخلفات مخدوشی پلاک در معابر حضور داشته و نسبت به برخورد با رانندگان متخلف اقدام خواهند کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1261

به "جریمه و توقیف در انتظار پلاک مخدوشها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه و توقیف در انتظار پلاک مخدوشها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید