جدال سرنوشت ساز آزادکاران 97 کیلوگرم در تورنمنت لهستان

به گزارش مجله عطر یاس، به گزارش خبرنگاران، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد چندی پیش تصمیم گرفت با اعزام بعضی مدعیان سه وزن 74، 97 و 125 کیلوگرم به تورنمنت بین المللی لهستان، ابهامات فرایند انتخاب ملی پوشان المپیکی در این اوزان را رفع کند. در این بین شرایط وزن 97 کیلوگرم به سرنوشت سه مدعی باانگیزه و با تجربه گره خورده که طبیعتاً انتخاب را برای کادر فنی بسیار سخت نموده است.

جدال سرنوشت ساز آزادکاران 97 کیلوگرم در تورنمنت لهستان

بدین ترتیب علی شعبانی، علیرضا کریمی و محمدحسین محمدیان به اسم گزینه های ملی پوش وزن 97 کیلوگرم ایران در المپیک باید در تورنمنت بین المللی لهستان به میدان بروند تا در نهایت ملی پوش اصلی معین گردد.

کریمی و شعبانی ملی پوشان اوزان 92 و 97 کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی 2019 نورسلطان بودند که کریمی در وزن غیرالمپیکی صاحب مدال نقره شد.

محمدحسین محمدیان هم در مسابقات گزینشی 2021 قزاقستان به میدان رفت و توانست سهمیه وزن 97 کیلوگرم را کسب کند. جالب تر آنکه علی شعبانی هم کمی بعد در آلماتی قزاقستان به میدان رفت و قهرمان آسیا شد.

از سوی دیگر کریمی و شعبانی تا به امروز هیچ مصافی با هم نداشتند، این در حالی است که شعبانی و محمدیان تا به امروز سه بار با یکدیگر کشتی گرفتند که دو پیروزی سهم شعبانی بوده و یک بار هم محمدیان پیروز به شکست حریف شده است.

مطمئناً مصاف مدعیان وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در لهستان خالی از حساسیت و اتفاقات مجذوب کننده نخواهد بود و کادر فنی می تواند با توجه به عملکرد این سه مدعی، برترین تصمیم را برای مسافر المپیک اتخاذ کند.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان طی روزهای 18 تا 19 خردادماه در شهر ورشو برگزار می گردد که یونس امامی و مصطفی حسین خانی در وزن 74 کیلوگرم، محمدحسین محمدیان، علی شعبانی و علیرضا کریمی در وزن 97 کیلوگرم و امیرحسین زارع و امین طاهری در وزن 125 کیلوگرم در این مسابقات حضور خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1595

به "جدال سرنوشت ساز آزادکاران 97 کیلوگرم در تورنمنت لهستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال سرنوشت ساز آزادکاران 97 کیلوگرم در تورنمنت لهستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید