جام بین المللی تختی نویدبخش روزهای خوش برای کشتی کشور است

به گزارش مجله عطر یاس، بهرام منصور مشتاقی در تبادل نظر با خبرنگاران عنوان نمود: زمانی که در مسابقات کشتی فرنگی اجرای فن انجام گیرد، بیانگر سطح مطلوب مسابقات و آمادگی کشتی گیران شرکت کننده است.

جام بین المللی تختی نویدبخش روزهای خوش برای کشتی کشور است

وی اضافه نمود: شهرستان اندیمشک از زمینه مناسب برای پرورش قهرمان برخوردار بوده و آینده روشن در ورزش به ویژه کشتی فرنگی در اندیمشک قابل پیش بینی است.

پیشکسوت کشتی کشور، اندیمشک را شهر کشتی فرنگی و قهرمانانی چون سعید عبدولی دانست و توضیح داد: استقبال خوبی از سوی علاقه مندان به ورزش از جام تختی شده و آینده روشنی برای کشتی در این شهرستان پیش بینی می کنم.

وی گفت: کوبا با نفرات خوبی آمده گرچه قهرمان دنیا و المپیک در ترکیب کوبا نیست اما ورزشکاران آماده به این رقابت ها اعزام نموده است.

مشتاقی اضافه نمود: این رقابت ها نوید روزهای خوبی برای کشتی فرنگی کشور را می دهد و در این میادین جوانان آماده میادین دنیای و المپیک می شوند.

وی با ابراز تاسف از صحبت های اجرا شده در ارتباط با عدم آمادگی فرنگی کاران برای رقابت های دنیای و المپیک آینده، اظهار کرد: نفرات جدید و جوان های جایگزین شده احتیاج به میدان برای آمادگی داشته و این رقابت ها و آمادگی چهره های جوان، بیانگر روزهای پر مدال برای المپیک و ورزش کشتی در آینده نزدیک است.

مشتاقی اظهار کرد: گرایی، عبدولی و سایر جون ها با توجه به عملکرد و تمرین ها از آمادگی خوبی برخوردار و روزهای خوش و پرمدال برای کشتی فرنگی رقم خواهند زد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 64

به "جام بین المللی تختی نویدبخش روزهای خوش برای کشتی کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام بین المللی تختی نویدبخش روزهای خوش برای کشتی کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید