میدانید کشتی کروز چیست؟

به گزارش مجله عطر یاس، در این مطلب قصد داریم تا توضیحاتی درباره کشتی های کروز، تور کشتی کروز نوروز 98 و … ارائه دهیم تا با آگاهی کامل سفر خود را شروع کنید.

میدانید کشتی کروز چیست؟

سفری هیجان انگیز در انتظار شماست، با کشتی کروز هر روز در یک شهر و بندر جدید از خواب بیدار شوید و از نگران یستن و باز کردن چمدان ها نباشید.

کشتی های کروز مانند هتل های پنج ستاره ای می باشند که بر روی آب شناور هستند و بهترین امکانات را می توان در این کشتی ها یافت.

سفر با کشتی های کروز یکی از سوپر لوکس ترین سفرهای دنیا است و البته برای تجربه چنین سفری هزینه نسبتاً زیادی را نیز باید بپردازید.

کشتی های کروز معمولاً دارای رستوران های لوکس و بسیار زیبایی هستند و انواع امکانات تفریحی در این کشتی ها قرار داده شده است.

سفر با این کشتی ها ممکن است به نظر سخت بیاید زیرا حداقل هشت روز باید در این هتل اقامت داشته باشید و ممکن است تنها دو سه روز بر روی خشکی باشید.

تمام افرادی که با کشتی های کروز سفر کردند، بهترین سفر خود را مسافرت با این کشتی ها دانسته اند که انواع امکانات در این کشتی ها قرار گرفته است.

از جمله جاذبه های این کشتی ها می توان به حداقل سه نوع رستوران، اتاق بازی، سینما، سالن تئاتر و … اشاره نمود که برای هر سن و سلیقه ای طراحی شده است.

از دیگر امکانات این کشتی ها می توان به اجرای زنده بر روی عرشه کشتی اشاره نمود که حس بسیار خوبی را بر روی آب های آزاد اقیانوس به مسافران می دهد.

نکته دیگری که گفتنی است درباره اتاق های این کشتی ها می باشد. هر چه اتاق ها لوکس تر باشد قیمت تور و هزینه مسافر نیز افزایش پیدا می نماید.

بعضی از اتاق ها دارای امکانات ویژه می باشند و بر روی عرشه است در نتیجه قیمت رزرو آن نیز بیشتر خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر کافی است تا با ما تماس حاصل نمایید.

چگونه در تور کشتی کروز شرکت کنیم؟

برای شرکت در تور کشتی کروز نوروز 98 کافی است تا با مشاورین مجرب و متخصص شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری خبرنگاران آسمان در پشتیبانی سایت ToureKeshti تماس حاصل نمایید.

مشاورین مجرب ما در کمترین زمان ممکن شما را برای شرکت در تور کشتی کروز هدایت می نمایند و هر آنچه را که شما باید در این باره بدانید را در اختیار شما قرار خواهند داد.

برای سفر با کشتی های کروز اولین نکته این است که باید بدانید این کشتی ها چه کشورهایی را مورد بازدید قرار می دهند و برای شرکت در آن چه باید کرد.

در صورتی که مقصد این کشتی ها کشورهای اروپایی باشد، باید برای شروع سفر خود ویزای شینگن یکی از کشورهای مقصد را اخذ کنید تا پیروز به شرکت در این تورها شوید.

برای اخذ ویزای شینگن مشاورین ما می توانند شما را هدایت نمایند تا در کمترین زمان ممکن پیروز به اخذ ویزای شینگن و شرکت در تور مورد نظر خود شوید.

تور کشتی کروز نوروز چیست؟

تعطیلات بهترین زمان برای سفر می باشد تا روح و جسم انسان فارغ از مسائل روزمره، ماهانه و سالانه یک بار دیگر به آرامش برسد و پس ازآن دوباره زندگی را از سر گیرد.

تعطیلات عید نوروز که مصادف با فصل زیبای بهار است یکی از زمان هایی می باشد که مردم می توانند با آرامش به خوش گذرانی و استراحت بپردازند.

در این ایام تمام جاذبه های گردشگری داخلی و خارجی موردتوجه مردم قرار می گیرد و هر کس با توجه به شرایطی که دارد اقدام به سفر می نماید.

مسافرت با وسایل نقلیه مختلفی می تواند انجام گردد از جمله این وسیله ها می توان به کشتی، قایق، اتومبیل، هواپیما و … اشاره نمود.

راحت ترین و سریع ترین وسیله هواپیما است که در کمترین زمان ممکن مسافران را به مقصد منتقل می نماید و به راحتی می توانند از نقطه ای به نقطه دیگر سفر نمایند.

از دیگر وسایل نقلیه می توان به اتومبیل اشاره نمود که به صورت شخصی است. با این وسیله مسافران می توانند با هزینه ای کمتر و البته مدت زمان طولانی تر سفر خود را شروع نمایند.

اتومبیل های شخصی به مسافران این امکان را می دهد تا در بازه زمانی طولانی و با ایست های متعدد به سفر بپردازند اما گاهی ممکن است این نوع سفر خسته نماینده باشد.

سفر با قطار و هواپیما و اتومبیل رایج ترین سفرهایی است که توسط مردم انجام می گردد اما سفر با کشتی های کروز سفرهایی لوکس هستند و کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

از دیگر علت هایی که سفر با کشتی کروز کمتر مورد استقبال قرار می گیرد هزینه و مدت زمان سفر است.هزینه تور کشتی کروز نوروز 98 کمی بالاتر از تورهای هوایی می باشد.

البته مدت زمان این تورها نیز با توجه به مقصد تور متفاوت خواهد بود و ممکن است این هزینه بالا و پایین گردد اما بی نظیرترین سفری است که هر کس می تواند تجربه کند.

خدمات تور کشتی کروز نوروز چیست؟

در صورتی که مقصد این تور کشورهای اروپایی باشد در ابتدا سفر باید با یک سفر هوایی شروع گردد. به این ترتیب که با یک پرواز به یکی از کشورهای اروپایی می روید.

پس از این مرحله سفر شروع می گردد. در حقیقت مسافر فارغ از هرنوع رزروی خود را به ما می سپارد. رزرو بلیط هواپیما و تمام ترانسفر ها با ما خواهد بود.

یکی از ویژگی های تور همراهی لیدری فارسی زبان است که در کشورهای مقصد به راحتی مسافران را با جاذبه های مختلف آشنا می نماید.

در کشورهای مقصد نگران خورد و خوراک نباشید زیرا برای صرف صبحانه، ناهار و شام درب رستوران های کشتی به روی شما باز خواهد بود.

منبع: تور کشتی
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 808

به "میدانید کشتی کروز چیست؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "میدانید کشتی کروز چیست؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میدانید کشتی کروز چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید