کوشش برای اعزام رکابزنان به کاپ جهانی کانادا و بلاروس

به گزارش مجله عطر یاس، محسن سلگی در مصاحبه با خبرنگاران پیرامون برنامه های پیش روی تیم های دوچرخه سواری پیست و جاده کشورمان گفت: ما مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو داریم، مسابقات جاده به میزبانی میانمار و رقابتهای دوچرخه سواری پیست در مالزی برگزار می گردد.

کوشش برای اعزام رکابزنان به کاپ جهانی کانادا و بلاروس

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

وی ادامه داد: قبل از آن در تلاشیم تا زمینه حضور یک نماینده را در ورلد کاپ جهانی پیست کانادا فراهم کنیم. همین طور در نظر داریم تا با برنامه ریزی و در صورت موافقت در کمیته فنی فدراسیون تیم را به کاپ جهانی بلاروس اعزام کنیم.

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در مورد انتخاب سرمربی نیمه استقامت و استقامت بزرگسالان و زمان معرفی گزینه فدراسیون نیز گفت: به زودی تکلیف انتخاب سرمربی تیم ملی در این بخش معین خواهد شد.

وی بیان داشت: ما مدتهاست که روی جوانان و نوجوانان دوچرخه سوار نگاه ویژه ای داریم. آنها را به اردوهای تیم ملی دعوت نموده ایم و اردوهای نیمه استقامت واستقامت را برای این رده سنی تشکیل داده ایم.

سلگی توضیح داد: ما مجددا برنامه هایی برای این رده سنی داریم. قرار است اردوهای تیم در این رده تشکیل گردد و برای اردوهای تیم برای بخش سرعت بانوان نیز برنامه داریم.

وی در سرانجام گفت: هدفمان این است که بتوانیم پشتوانه خوبی را برای دوچرخه سواری بسازیم و نفراتی را از بین این وزشکاران برای آینده تیم های ملی پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 309

به "کوشش برای اعزام رکابزنان به کاپ جهانی کانادا و بلاروس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای اعزام رکابزنان به کاپ جهانی کانادا و بلاروس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید