تعمیر پکیج به چه صورت انجام می شود؟

به گزارش مجله عطر یاس، از آنجایی که پکیج دیواری فضای کمتری اشغال می کند؛ طرفداران بسیار بیشتری دارد. از این سیستم برای گرم کردن آب استفاده می شود و باتوجه به اینکه گاز و برق مصرف می کند، بسیار کم مصرف تر از سایر سیستم هاست.

تعمیر پکیج به چه صورت انجام می شود؟

پکیج نیز مانند سایر سیستم ها ممکن است با گذشت زمان دچار ایراد و خرابی شود، به همین منظور قصد داریم سوال تعمیر پکیج به چه صورت انجام می شود؟ را به شما پاسخ دهیم. در ادامه قصد داریم نکات لازم را به شما معرفی کنیم، پیشنهاد می دهیم تا انتها این مقاله با ما همراه باشید.

نحوه تعمیر پکیج چگونه است؟

معمولا با شروع فصل سرما، بازار تعمیر پکیج بسیار پررونق می شود و سرویس کاران بازار شلوغی خواهند داشت؛ به همین علت افراد بسیاری تمایل به یادگیری و انجام تعمیرات پکیج دارند. در صورت ایجاد عوامل مختلفی مانند سردوگرم شدن آب، خاموش شدن پکیج و… باید حتما با تعمیرکاری ماهر تماس حاصل نمایید و برای تعمیر آن اقدام کنید. توجه داشته باشید که گام اول برای تعمیر پکیج، بررسی و عیب یابی آن به وسیله تعمیرکار است. در ادامه قصد داریم به بررسی عوامل خرابی و راه های برطرف آن بپردازیم:

  • اگر لوله های پکیج دچار جرم گرفتگی شوند، ممکن است سبب بروز اختلال در عملکرد پکیج شود و آب آن سردوگرم شود. در این صورت شما می توانید جرم گیر را به داخل لوله ها ریخته و سپس به صورت کامل آن را شستشو دهید و تمیز کنید. اگر با انجام این کار مشکل پکیج شما برطرف نشد، باید برای سرویس آن با تعمیرکار تماس بگیرید.
  • ممکن است رگلاتور گاز پکیج مشکل داشته باشد که به وسیله تعمیرکار باید باز شده و دیافراگم آن برداشته شود، سپس آن را به آرامی و بادقت به وسیله دستمال و سوزن تمیز خواهند کرد.
  • گاهی اوقات ممکن است با خاموش و روشن کردن پکیج خطا های آن برطرف شود.
  • هنگامی که فشار آب گرم مصرفی ساختمان کم شود، قطعه ای به نام رگلاتور ثانویه به وسیله تعمیرکار باز می شود و به خوبی آن را تمیز خواهند کرد.
  • هنگامی که فشار داخل پکیج افت می کند با بازنموندن شیر زیر دستگاه و رسیدن آن به عدد 1.5 باید آن را قطع کنیم.
  • ممکن است برد پکیج دچار مشکل شده باشد و تعمیرکار برد به وسیله تست قطعات آن را عیب یابی خواهد کرد که این خطا ها شامل موارد زیر می شود:
  • اگر قصد روشن کردن دستگاه را دارید و پکیج هیچ واکنشی، نشان نمی دهد، باید مشکل را در برد پکیج جست وجو کنید. به عنوان مثال روشن نشدن پکیج ممکن است در اثر خراب بودن یکی از قطعات باشد که با چراغ قرمز چشمک زن می توانید به آن پی ببرید.
  • اگر شعله پکیج تشکیل نشود، خطای E01 نمایش داده می شود و ممکن است شیرگاز، برد الکترونیک، جرقه زن و یون مشکل داشته باشند.
  • اگر کد E13 نمایش داده شود، نشان دهنده وجود مشکل در نرم افزار برد است.
  • نمایش خطای E11 به معنای ایجاد شعله قبل از صدور فرمان تشکیل شده از سمت برد است.
  • خطای E05، خرابی برد پکیج را نشان می دهد.
  • اگر کد A11 نمایش داده شود، به معنای این است که قبل از دستور برد، سنسور پکیج فعال شده است.
  • چراغ سبز چشمک زن، خرابی برد دستگاه، گمبود آب، خرابی NTC و گیرپاژ پمپ را نشان می دهد.
  • توجه داشته باشید که 80% درصد خرابی پکیج، به علت ایجاد مشکل در رله هاست و ابتدا بهتراست رله ها راتست کنید. ناگفته نماند که هنگام تست رله، بهتر است آن را ازروی برد پکیج جدا کنید.
  • پیشنهاد می دهیم هر 12 ماه یک بار پکیج خود را سرویس کنید و مناطقی که آب آن ها املاح فراوانی دارد، باید بعد از گذشت 6 ماه، برای سرویس پکیج اقدام کنند.

نکات مهم تعمیر پکیج

در صورت بروز هرگونه مسئله ای باید حتما با تعمیرکاران ماهر و حرفه ای تهران سرویس تماس حاصل نمایید، زیرا وجود کوچک ترین مشکل، سبب ایجاد خسارات جبران ناپذیر خواهد شد. به عنوان مثال یکی از قطعات موجود در برد پکیج، رله شیر گازی است که حتی تعمیرکاران حرفه ای نیز آن را تعویض نخواهند کرد. ایجاد اشتباه کوچک در هنگام تعویض آن سبب جمع شدن گاز و بروز انفجار خواهد شد.

یکی از مراکز بسیار معتبر که سابقه بسیار درخشانی در تعمیر لوازم خانگی دارند، تهران سرویس آنلاین است. در این شرکت متخصصان حرفه ای و ماهری فعالیت دارند که به صورت شبانه روز خدمات موردنیاز را به مشتریان ارائه می دهند. به علت گرانی، هدف اصلی این سرویس کاران تعمیر قطعات است و در صورت نیاز، آن را تعویض خواهند کرد. ناگفته نماند که دستمزد تعمیرکاران این مرکز بسیار مناسب بوده و همچنین کار آن ها به مدت 3 ماه گارانتی دارد.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم سوال تعمیر پکیج به چه صورت انجام می شود؟ را به شما پاسخ دهیم و نکات مهم آن را به شما ذکر کردیم. همان گونه که ذکر شد، تعمیر پکیج در تهران باید حتما به وسیله تعمیرکار و افراد حرفه ای صورت گیرد و کوچک ترین اشتباه سبب ایجاد خسارات جبران ناپذیری خواهد شد. شما می توانید در طول شبانه روز با تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت با فرستادن ماهرترین سرویس کاران مسائل پکیج را برطرف خواهند کرد. امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات موردنیاز خود را کسب کرده باشید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1956

به "تعمیر پکیج به چه صورت انجام می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعمیر پکیج به چه صورت انجام می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید