تساوی ذوب آهن مقابل پلیس مالزی

به گزارش مجله عطر یاس، خبرنگاران: تیم فوتبال ذوب آهن مقابل پلیس مالزی به تساوی رسید.

تساوی ذوب آهن مقابل پلیس مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن این دیدار که از ساعت 20:45 به وقت محلی در استادیوم پی. ام. اس سلانگور برگزار گردید در نهایت با تساوی 2 بر 2 به سرانجام رسید.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تیمش را با ترکیب رشید مظاهری، حجت حق وردی، علی حمام، صائب محبی، مهرداد قنبری، قاسم حدادی فر، دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، اسماعیل فرهادی و کاوه رضایی به زمین فرستاد.

در شرایطی که هنوز بازی به دقیقه 10 نرسیده بود، ذوب آهن با یک حرکت ترکیبی به محوطه جریمه تیم پلیس رسید و اسماعیل فرهادی با ضربه دقیق پای چپ اولین گل بازی را به ثمر رساند.

در ادامه این بازی پلیس که از چند بازیکن خارجی سود می برد، با فرار یکی از مهاجمین خود و ضربه ای که وی زد رشید مظاهری را به واکنش واداشت اما دفع ناقص مظاهری با ضربه ترائوره گل اول تیم پلیس را در پی داشت.

بازی با همین نتیجه ادامه داشت. در نیمه دوم و در حالی که تیم فوتبال ذوب آهن به صورت کامل سوار بر بازی بود، ازوان رویا با ضربه دقیق پشت محوطه جریمه خود در دقیقه 56 گل دوم پلیس را زد.

ذوب آهن که در این نیمه از سایر بازیکنان خود بهره می برد لحظه به لحظه بر حملات خود اضافه نمود تا در نهایت در دقیقه 75 مهدی مهدی پور پیروز شد گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

بازی در ادامه با فزونی ذوب آهن همراه بود اما نتوانست از فزونی خود استفاده کند و بازی با نتیجه 2 بر 2 انتها یافت.

ذوب آهن در دیدار دوم خود آدینه به مصاف تیم امید مالزی می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 352

به "تساوی ذوب آهن مقابل پلیس مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی ذوب آهن مقابل پلیس مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید