آنالیز کتاب های هنر ظریف رهایی از دغدغه ها و شادمانه آرام دریافت

به گزارش مجله عطر یاس، کانون ادبی دانشگاه شهید بهشتی پردیس فنی شهید عباسپور، در باشگاه کتابخوانی به معرفی و آنالیز دو کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها و شادمانه آرام دریافت می پردازد.

آنالیز کتاب های هنر ظریف رهایی از دغدغه ها و شادمانه آرام دریافت

به گزارش باشگاه دانشجویان خبرنگاران، کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها نوشته مارک منسن، به همت نشر عالی تبار به چاپ رسیده است. در این کتاب، نویسنده داستان زندگی خود و دغدغه های دوران جوانی اش را با صراحت، بیان نموده است تا بتواند خواننده را به هدف موردنظر، یعنی رهایی از دغدغه، برساند.

مارک منسن می گوید: هر فرد موفقی بارها و بارها شکست خورده است، اما آنچه نمایش داده می گردد فقط موفقیت اوست. از این رو است که بسیاری از افراد می خواهند بدون تحمل سختی و فشار، ره صد ساله را یک شبه طی نمایند.

کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها، به این موضوع اشاره می نماید: حقیقت پنهان زندگی این است؛ چیزی به نام رهایی از دغدغه ها واقعا وجود ندارد. بالاخره باید دغدغه چیزی را داشته باشید. بخشی از زیست شناسی ماست که همواره به چیزی اهمیت بدهیم و در نتیجه دغدغه ای داشته باشیم. پس سؤال این است که دغدغه چه چیز را داشته باشیم؟ که این کتاب می آموزد چطور می توان در زندگی روی همه چیز به جز مهم ترین ها خط کشید.

کتاب دیگر مورد آنالیز، شادمانه آرام دریافت است که توسط موسسه مدرسه زندگی پدیده آمده و مهرناز شیرازی عدل آن را به فارسی ترجمه نموده است و انتشارات هنوز در 176 صفحه به بازار عرضه نموده است.

مؤلف در کتاب حاضر، مهم ترین عللی را که باعث استرس انسان می شوند، آنالیز می نماید و به مخاطب می آموزد که در برابر خشم و هراس از خودش محافظت کند. در این کتاب تشریح می گردد که توانایی حفظ آرامش می تواند با تکرار و تمرین بهبود پیدا کند.

این برنامه گپ و گفت کتابی، روز یکشنبه 18 آبان ساعت 17، به صورت مجازی برگزار می گردد.

علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با آیدی kanoon-adabi-admin@ و SBU-Farhangi@ در ارتباط باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1186

به "آنالیز کتاب های هنر ظریف رهایی از دغدغه ها و شادمانه آرام دریافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز کتاب های هنر ظریف رهایی از دغدغه ها و شادمانه آرام دریافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید