با هوش مصنوعی در خانه شرایط آب و هوا را پیش بینی کنید

به گزارش مجله عطر یاس، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، همزمان با افزایش هوشمندی منازل، استفاده از اپلیکیشن های پیش بینی شرایط آب و هوا نیز منسوخ خواهد شد و افراد می توانند در منازلشان ایستگاه های هواشناسی ساده و دقیق تاسیس کنند.

با هوش مصنوعی در خانه شرایط آب و هوا را پیش بینی کنید

محصول جدیدی که بدین منظور در آمریکا تولید شده ایستگاه هواشناسی تمپست نام دارد. این محصول فاقد قطعات متحرک بوده و از ثبات و استحکام خوبی برخوردار است. ایستگاه هواشناسی مذکور همراه با یک اپلیکیشن هوش مصنوعی عرضه می شود که با دریافت داده های دستگاه پیش بینی دقیق از شرایط آینده آب و هوا به عمل می آورد.

تمپست همچنین با دستیارهای صوتی الکسا، گوگل هوم و غیره سازگاری دارد و لذا هم قادر به دریافت فرامین صوتی برای اعلام شرایط آب و هوا از طریق اپلیکیشن است و هم می توان آن را با برنامه های دیگری سازگار کرد. به عنوان مثال، می توان به این دستگاه فرمان داد تا در صورت سرد شدن هوا یا ابری شدن فرمان راه اندازی سیستم تهویه مطبوع برای گرم شدن منزل یا روشن شدن لامپ ها را صادر کند.

این دستگاه به صورت کاملا بدون سیم طراحی شده و انرژی خود را از طریق خورشید تامین می کند.

حسگرهای متعدد اندازه گیری نور،رطوبت، فشار، شدت باران و برف و سیستم مافوق صوت برای اندازه گیری سرعت و جهت وزش باد از جمله دیگر امکانات این ایستگاه سیار هواشناسی است. دستگاه یادشده در مارس سال 2020 به قیمت 260دلار به بازار می آید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 512

به "با هوش مصنوعی در خانه شرایط آب و هوا را پیش بینی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با هوش مصنوعی در خانه شرایط آب و هوا را پیش بینی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید