با اپلیکیشن Halide از عکاسی ماکرو در هر مدل آی فونی لذت ببرید

به گزارش مجله عطر یاس، مود عکاسی ماکروی نو آیفون 13 پرو مورد استقبال قرار گرفته و به کمک آن می گردد عکس های ماکرو یا ذره بینی خیلی خوبی گرفت و زیبایی دنیای کوجک را درک کرد.

با اپلیکیشن Halide از عکاسی ماکرو در هر مدل آی فونی لذت ببرید

اما متاسفانه استفاده از این ویژگی محدود به کسانی است که تازهترین گوشی های اپل را خریداری نموده باشند.

اما اپلیکیشن Halide می خواهد این شرایط را تغییر بدهد و امکان ثبت بهتر عکس های ماکرو را حتی اگر آی فون تازه نداشته باشید، فراهم کند.

به صورت دقیق اگر آی فون 8 و تازهتر دارید، بدون استفاده از هیچ وسیله جانبی می توانید با این اپ عکس های ماکروی خوبی بگیرید.

فناوری نرم افزاری که هالید توسعه داده، ماکروی عصبی Neural Macro نامیده می گردد. این شرکت می گوید که چند کار هوشمندانه برای یاری به ایجاد عکاسی ماکرو انجام داده.

ابتدا، آنالیز می نماید که کدام یک از دوربین های آی فون می توانند بیشترین فوکوس را داشته باشند و به آن سوئیچ می نماید. پس از آن، آن چیزی را که هالید به اسم کنترل فوکوس بسیار دقیق توصیف می نماید -تا حد زیر میلی متر- فعال می نماید تا بتواند حتی از سوژه های کوچک هم کاملاً واضح عکاسی کند.

در آخرین مرحله، سیستم پردازش عصبی ماکرو وارد عمل می گردد و فرایند افزایش جزئیات مبتنی بر هوش مصنوعی، داده های بیشتری را از یک تصویر پردازش شده بیرون می کشد.

ماکروی عصبی متکی به موتور عصبی اپل است، به همین علت این ویژگی فقط در مدل های آیفون 8 و بعد از آن موجود است.

عکس های زیر نمونه هایی از تصاویری است که در برنامه Halide با استفاده از iPhone 12 mini گرفته شده:

عکس زیر با آی فون 12 پرو گرفته شده:

این شرکت می گوید که اگرچه این عکس ها که با مدل تازه گرفته نشده اند چشمگیر به نظر می رسند، اما استفاده از Halide در آی فون 13 پرو دیگر محشر می گردد و عکس ها تا حد میکروسکوپی بزرگ می شوند! عکس های زیر را ببینید:

یکی از مزایای فوری نصب Halide این است که در حالی که اپل گفته است که سوییچ دستی برای حالت ماکرو اواخر سال جاری فعال می گردد،اما Halide قبلاً این ویژگی را در برنامه ارائه می دهد.

به روز رسانی Macro Mode از امروز از App Store در دسترس است. Halide البته رایگان نیست. اما خوشبختانه می گردد به مدت 7 روز از آن به رایگان استفاده کرد.

نصب کنید:

Halide Mark II - Pro Camera

منبع: یک پزشک
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1712

به "با اپلیکیشن Halide از عکاسی ماکرو در هر مدل آی فونی لذت ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با اپلیکیشن Halide از عکاسی ماکرو در هر مدل آی فونی لذت ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید