بایدن: حقیقت سخت این است که ترامپ ملت آمریکا را سرافکنده کرد

به گزارش مجله عطر یاس، نامزد دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز یکشنبه در پیامی در توئیتر با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور نوشت که حقیقت تلخ این است که ترامپ ملت آمریکا را سرافکنده کرد.

بایدن: حقیقت سخت این است که ترامپ ملت آمریکا را سرافکنده کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جو بایدن نامزد حزب دموکرات برای انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا با انتشار آماری از افزایش شدید تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور، از نحوه مدیریت مقابله با این همه گیری توسط دولت کنونی آمریکا انتقاد کرد.

وی در پیامی در توئیتر نوشت:حقیقت سخت این است که نباید اینقدر بد می شد اما دونالد ترامپ، کارشناسان را نادیده گرفت و از اقدام کردن خودداری کرد. وی ملت ما را سرافکنده کرد.

وی در پیام دیگری در توئیتر نوشت: هم اکنون و بیش از هر زمان دیگری ما نیازمند رئیس جمهوی هستیم که امید را به جای ترس انتخاب کند.

دانشگاه جانز هاپکینز امروز (یکشنبه) گزارش کرد که در 24 ساعت گذشته، با مرگ 943 نفر دیگر بر اثر ویروس کووید-19، مجموع قربانیان این ویروس در ایالات متحده آمریکا به 140 هزار و 119 نفر افزایش یافت.

این آمار و ارقام همچنین نشان می دهد که در 24 ساعت گذشته، 69758 نفر دیگر در ایالات متحده آمریکا به کروناویروس مبتلا شدند تا شمار کلی مبتلایان به این ویروس ناشناخته در این کشور به سه میلیون و 711 هزار و 297 نفر برسد.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1007

به "بایدن: حقیقت سخت این است که ترامپ ملت آمریکا را سرافکنده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: حقیقت سخت این است که ترامپ ملت آمریکا را سرافکنده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید