این نتیجه از زمان بانوی آهنین بی سابقه است!

به گزارش مجله عطر یاس، فارس نوشت: نتایج تحقیقات یک شرکت تحلیل داده انگلیسی نشان می دهد که حزب محافظه کار در انتخابات پیش روی این کشور می تواند حائز اکثریت حداقلی 52 درصدی گردد.

این نتیجه از زمان بانوی آهنین بی سابقه است!

شرکت اطلاعاتی و تحلیل داده یوگاو، در فاصله یک روز مانده به برگزاری انتخابات سراسری انگلیس، پیش بینی کرد حزب محافظه کار به رهبری بوریس جانسون نخست وزیر این کشور فقط می تواند با اختلاف بسیار کمی اکثریت مجلس انگلیس را به دست بیاورد.

به نوشته خبرگزاری رویترز شرکت یوگاو، که نتیجه انتخابات 2017 انگلیس را نیز به دقت پیش بینی نموده بود، این بار می گوید حزب جانسون احتمالا 339 کرسی از 650 کرسی مجلس این کشور را از آن خود می نماید و با این حساب اکثریت 52 درصدی به دست خواهد آورد.

این رقم که بهترین نتیجه برای حزب محافظه کار از زمان پیروزی مارگارت تاچر در سال 1987 است، در حالی رقم خواهد خورد که این حزب در انتخابات سال 2017، توانسته بود 317 کرسی به دست آورد.

بر اساس مدل این شرکت، حزب کارگر به رهبری جرمی کوربین با کاهش 31 کرسی، به تعداد 231 کرسی در مجلس انگلیس می رسد که از این میان 64 کرسی را حزب جانسون تصاحب می نماید.

شرکت یوگاو این نتایج را بعد از آنالیز مصاحبه و نظرسنجی از 100 هزار نفر طی هفت روز به دست آورده است.

نتایج تحقیق جدید در حالی است که این موسسه تحقیقاتی حدود یک هفته گذشته، پیش بینی نموده بود حزب محافظه کار انگلیس در انتخابات پیش روی این کشور می تواند حائز اکثریت 55 درصدی گردد.

انتخابات زودهنگام در انگلیس قرار است در تاریخ 12 دسامبر (21 آذرماه) برگزار گردد. جانسون درخواست برگزاری این انتخابات را بعد از آن صادر کرد که نتوانست کشورش را در موعد مدنظر خود یعنی 31 اکتبر (9 آبان) از اتحادیه اروپا خارج کند.

روز گذشته نیز پیمایش موسسه تحقیقاتی آی. سی. اِم به سفارش خبرگزاری رویترز نشان داد کاهش فاصله حزب محافظه کار انگلیس با حزب کارگر همچنان ادامه دارد و به 6 درصد رسیده است. جانسون پیشتر در مراسم رونمایی از برنامه حزب محافظه کار برای دولت بعدی، وعده داده بود در صورت پیروزی در انتخابات، انگلیس روز 31 ژانویه (11 بهمن) اتحادیه اروپا را ترک خواهد نمود.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 540

به "این نتیجه از زمان بانوی آهنین بی سابقه است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این نتیجه از زمان بانوی آهنین بی سابقه است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید