اولین جلسه هماهنگی موسسات آموزشی گردشگری استان گلستان برگزار گردید

به گزارش مجله عطر یاس، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: توسعه گردشگری و ارائه خدمات در چارچوب بین المللی وابسته به ارائه آموزش مناسب است.

اولین جلسه هماهنگی موسسات آموزشی گردشگری استان گلستان برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی گلستان، یاسر قندهاری دوشنبه 9 تیرماه 99 در اولین جلسه هماهنگی موسسات آموزشی با بیان این مطلب گفت: با رشد جهانگردی، احتیاج به آموزش و جذب نیروی انسانی متخصص اهمیت ویژه ای یافته است.

او توضیح داد: تنها تعداد بالای نیروی انسانی نمی تواند ضامن عملکرد خوب تاسیسات جهانگردی استان باشد بلکه علاوه بر تعداد، آشنایی کارکنان در این تاسیسات با مهارت های حرفه ای نیز در جذب جهانگرد و ارائه خدمات مناسب مشخص نماینده است.

قندهاری با ذکر اهمیت فعالیت موسسات آموزشی حوزه جهانگردی در استان اظهار داشت: چهار موسسه متخصص در آموزش جهانگردی در استان گلستان فعالیت می نمایند که می توانند در زمینه بهبود سطح آموزشی و تربیت نیروی انسانی فعال در ساختار جهانگردی استان تاثیر گذار باشند.

اولین جلسه هماهنگی موسسات آموزشی با حضور یاسر قندهاری سرپرست معاونت جهانگردی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی استان، مدیران عامل موسسات آموزش جهانگردی آوای طبیعت گلستان، دانش پژوهان میراث نگارستان و رویای شیرین شرق در این معاونت برگزار گردید.

همفکری برای برون رفت از بحران کرونا، لزوم نگرش جامع به فعالیت های آموزشی استان و لزوم برنامه ریزی منسجم در راستای برگشت جهانگردی به چرخه رونق از موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و گفتگو نهاده شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 971

به "اولین جلسه هماهنگی موسسات آموزشی گردشگری استان گلستان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین جلسه هماهنگی موسسات آموزشی گردشگری استان گلستان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید