امیر عابدزاده دروازه بان بدی است؟

به گزارش مجله عطر یاس، آیا امیر عابدزاده دروازه بان بدی است؟ به هیچ وجه. قرار نیست حالا که او یک گل بد از کره جنوبی خورده، شخصیت حرفه ای اش را خرد کنیم. امروز کل تیم بد بود و کادرفنی باید در این مورد شرح بدهد. اشتباه امیر هم البته در لحظه معین کننده ای رقم خورد، اما او در همین مسابقه یک دبل سیو تماشایی داشت و چند توپ خوب دیگر هم گرفت.

امیر عابدزاده دروازه بان بدی است؟

عابدزاده پارسال بیش از صد مهار کلیدی در لیگ برتر پرتغال به ثبت رساند و سال جاری هم در لیگ دسته دوم اسپانیا جزو گلر های خوب بوده است. با همه اینها، اما یک نکته در خصوص او کمی توی ذوق می زند؛ این که امیر خواسته یا ناخواسته در کوشش است درون دروازه کاراکتر پدرش را در اذهان تداعی کند. احمدرضا عابدزاده یکی از ممتازترین دروازه بان های تاریخ فوتبال ایران بود؛ گلری که غیر از مهارت های فنی، با اعتمادبه نفس وحشتناک و غیرطبیعی اش شناخته می شد. او دروازه بانی بود که وسط دیگ جوشان آزادی با لبخند هری کیول را دریبل می زد و در جهنم ملبورن، توپ را یک دستی می گرفت.

الان بعضا به نظر می رسد امیر می کوشد تا همان کاراکتر را احیا کند. اعتمادبه نفس عابدزاده کوچک کمی اغراق شده است و حتی زبان بدن او هم نوعی تقلید از احمدرضا به نظر می رسد. فقط هم تیم ملی و گل بد امروز نیست؛ این اواخر غرور نسبی امیر در اسپانیا هم منجر به سر زدن یکی، دو اشتباه از او شده است. آنچه مسلم است این که احمدرضا عابدزاده یک شمایل بی همتا در فوتبال ایران بود و تکرار هم نخواهد شد.

بهتر است امیر به جای آن که یک کپی ناموفق از پدرش باشد، نسخه اصل خودش را ارایه بدهد. او این موقعیت را خیلی سخت به دست آورده و حیف است اگر با تمرکز روی کار های نمایشی، آن را به مخاطره بیندازد. حتما امیر می داند که در تیم ملی یک علیرضا بیرانوند نامدار مترصد بازگشت به قفس توری است. اینجا، جای ژست نیست.

ورزش مدیا

منبع: فرارو
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1952

به "امیر عابدزاده دروازه بان بدی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر عابدزاده دروازه بان بدی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید