امکان گپ و گفت گروهی در فیس بوک میسر شد

به گزارش مجله عطر یاس، فیس بوک هنوز هم به عنوان یکی از محبوب ترین پیغام رسان های شبکه های اجتماعی به شمار می رود و کاربران بسیاری به صورت روزانه از آن استفاده می نمایند.

امکان گپ و گفت گروهی در فیس بوک میسر شد

حال به تازگی فیس بوک برای افزایش کاربرد و محبوبیت خود و پس از سرویس تماس صوتی گروهی حالا از مکالمه تصویری گروهی تازه خود رونمایی کرد و بیان کرد این سرویس بر روی دستگاه های اندرویدی و iOS نیز کاربرد دارد و به یکی از رقبای سرسخت FaceTime، Google Dou و Snapchat تبدیل خواهد شد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

این شبکه اجتماعی به کاربرانش مژده داده که اگر در جشن کریسمس در کنار خانواده نیستید، ویژگی تازه فیس بوک مسنجر که روز دوشنبه رونمایی شد، می تواند این فاصله را برای شما جبران سازد. فیس بوک با اضافه کردن پردرخواست ترین ویژگی به اپلیکیشن مسنجر گفته که این ویژگی سریعا برای دستگاه های اندروید و iOS و ورژن دسکتاپ برای کاربران در سراسر جهان قابل استفاده است.

فیس بوک در پستی در روز دوشنبه بیان کرد: از آنجایی که حدود 245 میلیون نفر هر ماه در سراسر جهان از مسنجر فیسبوک استفاده می نمایند، حالا کاربران قادر هستند که چت های گروهی خود را هرجا که باشند، به چت های تصویری تبدیل سازند. شما می توانید حداکثر با 6 نفر در لحظه صحبت کنید اما در لحظه 50 کاربر در حال گپ زدن هستند که شما می توانید وارد بحث آنها شده و به صورت صوتی یا تصویری در مکالمات حضور یابید.

فیس بوک در ادامه گفت: وقتی بیش از 6 نفر در چت حضور داشته باشند، تنها تصویر کاربر سخنگوی اصلی برای دیگر کاربران نمایش داده می گردد. برای استفاده از این ویژگی تازه، باید از تازهترین ورژن مسنجر فیس بوک بهره ببرید. برای ایجاد چت های تصویری کافی است که وارد یکی از صفحات چت گروهی شده یا اینکه با ساخت یک صفحه تازه و کلیلک بر روی آیکون ویدیو در گوشه بالای سمت راست صفحه، از این ویژگی بهره ببرید.

منبع: الی گشت
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1857

به "امکان گپ و گفت گروهی در فیس بوک میسر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان گپ و گفت گروهی در فیس بوک میسر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید