اطمینان متقابل در اجاره خودرو ، 9 علت برای اینکه از شرکتی معتبر خودرو اجاره کنیم

به گزارش مجله عطر یاس، لذت راندن با جدیدترین مدل های خودرو، برخورداری از خدمات ترانسفر فرودگاهی و خدمات تشریفاتی، این که با خودرویی لوکس به یک قرار تجاری بروید و تجربه آخر هفته ای لذت بخش در نقاط زیبای گردشگری با خودروهایی مطمئن، تنها بخشی از ویژگی های روش ایده آل اجاره خودرو است؛ اما این روش دارای حساسیت هایی نیز برای مالکان خودروها و اشخاص اجاره گیرنده است.

اطمینان متقابل در اجاره خودرو ، 9 علت برای اینکه از شرکتی معتبر خودرو اجاره کنیم

در مطلب زیر به راه های کسب اطمینان در روش اجاره ماشین می پردازیم.

ده علت برای اجاره خودرو از یک شرکت معتبر

شرکت های معتبر اجاره خودرو شرکت هایی هستند که روش اجاره خودرو در آن ها به گونه ای است هم به سود مشتری باشد و هم اطمینان لازم را برای موسسه فراهم کند. این شرکت ها بعلاوه دارای تمامی مجوزها از سازمان های مرتبط هستند و این مجوزها را می توانید از آن ها برای رویت درخواست کنید. علاوه بر این یک شرکت معتبر اجاره ماشین، اعتبار خود را به وسیله خدمات متنوع و سابقه طولانی در ارائه این خدمات به مشتریان و کسب رضایت آن ها به دست می آورد. در ادامه با دلایل ضروری اجاره ماشین از یک شرکت معتبر آشنا می شویم.

1- یک شرکت معتبر یک قرارداد اجاره بی نقص ارائه می دهد

قرارداد اجاره خودرو یک سند قانونی است که شرایط احقاق حقوق طرفین را برای مالک خودرو و اجاره گیرنده فراهم می نماید. به مشتریان پیشنهاد می کنیم حتما پیش از امضای قرارداد، تمامی مفاد و بندهای قرارداد را با دقت مطالعه نمایند؛ زیرا امضای شما به معنای پذیرفتن تمامی این مفاد و موارد است. بعضی نکاتی که باید در قرارداد کرایه خودرو به آن ها توجه کنید عبارتند از:

  • تاریخ دقیق آغاز و خاتمه مدت کرایه خودرو
  • زمان دقیق عودت خودرو به موسسه
  • معین شیوه های جریمه برای دیرکرد تحویل خودرو
  • امکان یا عدم امکان تمدید مهلت عودت خودرو
  • شیوه های ضمانت خودرو و ثبت تمامی اسناد اقتصادی و مبالغ در قرارداد
  • نکاتی چون مشخصات موسسه کرایه خودرو، مشخصات شخص اجاره گیرنده و مشخصات ماشین
  • نکات مرتبط با بیمه و پشتیبانی

2- یک شرکت معتبر اجاره خودرو، مالک تمام خودروهای اجاره ای است

درصورتی که خودروهای کرایه ای تحت مالکیت شرکت اجاره خودرو نباشند، ممکن است مسائل و ناهماهنگی های زیادی پیش بیاید؛ زیرا در قرارداد اجاره، نام مالک ذکر می گردد و از آن پس شما با مالک خودرو سروکار دارید نه موسسه کرایه خودرو؛ بنابراین بسیار اهمیت دارد که به سراغ موسسه ای بروید که تمامی خودروهای آن، تحت مالکیت شرکت باشد.

3- خودروهای شرکت های معتبر دارای بیمه هستند

بیمه ماشین های کرایه ای ضامن امنیت و آسودگی سرنشینان خودرو در طول سفر است. بسیار ضرورت دارد که در زمان تنظیم قرارداد کرایه خودرو شرایط بیمه ماشین مورد نظر را مطالعه کنید و در این باره از پرسنل موسسه نیز توضیحات لازم را دریافت کنید. در بهترین حالت، خودروها باید دارای بیمه شخص ثالث، بیمه سرنشین و بیمه بدنه کامل باشند.

4- برخورداری از ناوگانی با خودروهایی پرشمار و متنوع

اعتبار شرکت های کرایه خودرو فقط به وسیله ارائه یک قرارداد مطمئن ایجاد نمی گردد؛ بلکه چنین شرکتی باید بتواند تمامی سلیقه های مشتریان و احتیاجهای متنوع آنان را به وسیله ناوگانی با ده ها خودرو از برندهای برتر جهانی پوشش دهد. خودروهای چنین موسساتی عموما از کلاس های مختلفی هستند که هرکدام برای سفرها و اهداف مختلف مناسب هستند. کلاس هایی مانند: خودروهای کوچک، خودروهای هاچ بک، خودروهای شاسی بلند، خودروهای کوپه، خودروهای سدان و خودروهای بدون سقف.

5- قیمت ها دقیق و به روز هستند

معتبهترین شرکت اجاره خودرو شرکتی است که دارای یک سیستم قیمت گذاری دقیق، شفاف و به روز باشد. در چنین موسسه ای هیچ اختلافی بین قیمت کرایه خودروها در سایت و در قرارداد وجود ندارد. قیمت ها تفاوت زیادی با قیمت های روز بازار کرایه خودرو ندارند و بی علت گران تر یا مقرون به صرفه تر نیستند.

6- دریافت اسناد و مدارک و عودت به موقع آن ها

مطمئن ترین موسسه اجاره خودرو موسسه ای است که اسناد و مدارک لازم را برای تنظیم قرارداد دریافت می نماید، تمامی این اسناد را در قرارداد ذکر می نماید، از این اسناد با امانت داری کامل حفاظت می نماید و در زمان بازگرداندن خودرو و خاتمه قرارداد، اسناد و مدارک شما را به سرعت در اختیار شما قرار می دهد.

7- اطمینان از کیفیت خودروهای اجاره ای

شرکت های معتبر اجاره خودرو شرایطی را ایجاد می نمایند که شما از سلامتی خودرویی که اجاره می کنید اطمینان داشته باشید. تمامی خودروها در این شرکت ها بصورت دوره ای و قبل از تحویل به مشتری آنالیز می شوند و دارای مدارکی هستند که سلامتی کامل خودرو را ضمانت می نماید. این ویژگی یکی از مهم ترین نکاتی است که باید در زمان اجاره خودرو به آن دقت کنید؛ زیرا متاسفانه در بعضی موارد دیده شده است که اجاره خودرو از شرکت های نامطمئن باعث دریافت خساراتی نامنصفانه از مشتریان شده است. خساراتی که مشتری در ایجاد آن ها هیچ نقشی نداشته است و مربوط به پیش از زمان اجاره خودرو بوده است.

8- پشتیبانی مناسب در حوادث احتاقتصادی

اجاره خودرو به علت استفاده از خودروهایی با بالاترین کیفیت ممکن و وجود بیمه های بدنه و ثالث، یکی از ایمن ترین شیوه های حمل ونقل به شمار می آید. با این حال باید در نظر داشته باشید که حادثه هیچ گاه خبر نمی نماید. بنابراین پیش از اجاره خودرو درباره شیوه های پشتیبانی موسسه درصورت بروز حوادث یا احتیاج به تعمیرات در نقاط دورافتاده بپرسید تا درصورت لزوم بتوانید از این روش ها بهره ببرید.

9- خدمات برتر آنلاین در موسسات معتبر کرایه خودرو

جهانی امروز با مفهوم بازاریابی آنلاین و خدمات اینترنتی گره خورده است. شما می توانید در حالی که در خانه یا محل کار نشسته اید انواع خودروهای موسسات برتر کرایه خودرو را به همراه قیمت و توضیحات مختلفی درباره برند و مدل خودرو مطالعه کنید و یکی از آن ها متناسب با احتیاج خود انتخاب کنید. شرکت های معتبر کرایه خودرو بعلاوه از خدمات پشتیبانی آنلاین 24 ساعته برخوردار هستند و شما در هر ساعتی از شبانه روز به این خدمات دسترسی خواهید داشت.

کاسپیت رنت؛ وزنه ای در صنعت کرایه خودرو ایران

روش کرایه خودرو در دو دهه اخیر در کشور ایران نیز پیشرفت های بسیاری داشته است و امروزه بسیاری از ایرانیان با مزایای این روش آشنا هستند؛ مزایایی مانند: صرفه جویی در هزینه ها، امکان اجاره بهترین مدل های خودرو از بهترین برندهای خودرو جهان، آزادی در انتخاب راستا و توقف گاه ها و آسایش در سفرهای درون شهری و برون شهری. اما تمامی این مزایا تنها زمانی در دسترس هستند که شما خودرو مورد نظر خود را از یک شرکت معتبر اجاره خودرو و طی یک قرارداد دقیق دریافت کنید.

در این زمینه و برای اطمینان از اعتبار شرکت کرایه خودرو ما شرکت کاسپین رنت را به شما پیشنهاد می دهیم. کاسپین رنت با بیش از ده سال سابقه در صنعت کرایه خودرو، با ناوگانی با بیش از 100 خودرو از انواع خودروهای لوکس و تشریفاتی و خودروهای خارجی با استانداردهای بین المللی یکی از معتبهترین شرکت های کرایه خودرو در کشور است. کاسپین رنت، مالک تمامی خودروهای ناوگان خود است؛ تمامی خودروها در این موسسه دارای بیمه بدنه، سرنشین و شخص ثالث هستند، قیمت هایی دقیق و به روز دارد و خدمات آن 24 ساعته است. بنابراین کرایه خودرو از کاسپین رنت، اطمینان و آسودگی را در کرایه خودرو برای شما به ارمغان می آورد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1847

به "اطمینان متقابل در اجاره خودرو ، 9 علت برای اینکه از شرکتی معتبر خودرو اجاره کنیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "اطمینان متقابل در اجاره خودرو ، 9 علت برای اینکه از شرکتی معتبر خودرو اجاره کنیم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطمینان متقابل در اجاره خودرو ، 9 علت برای اینکه از شرکتی معتبر خودرو اجاره کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید