اسپری ضدباکتری آسیب های پوستی را درمان می کند

به گزارش مجله عطر یاس، درمان آسیب های پوستی و ترمیم آثار به جای مانده از جوش، ضربه، جراحی، تغیر رنگ موضعی پوست ناشی از سوختگی و ... با استفاده از اسپری ضد باکتری زخم نانوسیلوری ممکن شد.

اسپری ضدباکتری آسیب های پوستی را درمان می کند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، اسپری ضدباکتری زخم نیواشا به عنوان ضد عفونی و ترمیم کننده زخم های با ضخامت نسبی تا کامل همانند زخم های ناشی از حوادث، زخم بستر، زخم های دیابتی، انواع سوختگی های حاد (درجه 1 تا 3)، آکنه، عرق سوختگی، قارچ های پوستیو زیر پوستی و زخم های عفونی مورد استفاده قرار می گیرد. محصولی که از طریق شرکت دانش بنیان نانو الوند آراد و با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تولید شده است.

نانوسیلور به عنوان محصول فرآوری شده تکنولوژی نانو نقره، دارای خواص آنتی میکروبیالی است و از تکثیر و رشد میکرو ارگانیزم ها جلوگیری می کند. این محصول نیز برپابه همین فناوری و برای ضد عفونی و ترمیم زخم های سطحی و عمقی استفاده می شود و هیچگونه مشابه داخلی و یا خارجی ندارد.

یکی از مزایای این اسپری افزایش جریان خون موضع زخم است. این عمل باعث افزایش سرعت تولید بافت گرانوله و در نتیجه افزایش سرعت بهبودی زخم می شود با افزایش جریان خون موضع، سیستم ایمنی موضع زخم تقویت و این عمل باعث جلو گیری از عفونی شدن زخم می شود (خصوصا زخم پای دیابتی). تمام موارد ذکر شده در این قسمت باعث افزایش سرعت درمان زخم (حتی در مواردی تا 100 درصد) کاهش طول مدت درمان (کاهش زمان بستری بیمار دربیمارستان) و درنتیجه کاهش هزینه های درمان می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1920

به "اسپری ضدباکتری آسیب های پوستی را درمان می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپری ضدباکتری آسیب های پوستی را درمان می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید