اروپا مدعی تلاش مسکو برای مداخله در مبارزات انتخابات پارلمانی اروپا شد

به گزارش مجله عطر یاس، خبرگزاری آلمان به نقل از منابع اطلاعاتی اروپایی مدعی شده است که روسیه می کوشد تا با دخالت در مبارزات انتخابات پارلمانی اروپا، به بی ثباتی در اروپا کمک کند.

اروپا مدعی تلاش مسکو برای مداخله در مبارزات انتخابات پارلمانی اروپا شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سرویس های اطلاعاتی اروپایی مدعی شده اند که روسیه تلاش می کند تا در مبارزات انتخابات مجلسی اروپا دخالت کند.

خبرگزاری آلمان در تشریح این ادعا نوشت که روسیه می خواهد تا به این وسیله اروپا را بی ثبات کند و تلاش می کند تا به وسیله شبکه های اجتماعی و رسانه هایی مانند شبکه خبری راشاتودی که به چندین زبان اخبار را منتشر می کند و یا احزاب منتقد اروپا، این برنامه را اجرایی کند.

در این زمینه تاثیرگذاری بر جوانان در محور اقدامات قرار گرفته است و زیر سوال رفتن مفاهیمی مانند مجلس اروپا و رای گیری در دستور کار قرار گرفته است.

انتخابات مجلسی اروپا در فاصله روزهای 23 تا 26 ماه می (دوم تا پنج خردادماه) برگزار خواهد شد.

این ادعا در شرایطی مطرح می شود که پیشتر آمریکایی ها و اروپایی ها هم مدعی دخالت روسیه در انتخابات خود شده بودند. پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 در آمریکا و به قدرت رسیدن دونالد ترامپ در کاخ سفید، اتهاماتی علیه روسیه مبنی بر مداخله در روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مطرح شد که البته مسکو بارها این اتهامات را بی اساس خوانده و این ادعاها را رد کرده است.

انتهای پیام/م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 105

به "اروپا مدعی تلاش مسکو برای مداخله در مبارزات انتخابات پارلمانی اروپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اروپا مدعی تلاش مسکو برای مداخله در مبارزات انتخابات پارلمانی اروپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید