شروع بازسازی جامع کهنه قلعه مشگین شهر پس از نیم قرن

به گزارش مجله عطر یاس، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، نادر فلاحی صبح روز سوم تیر اظهار کرد: کهنه قلعه از مهمترین بناهای تاریخی استان و شهرستان مشگین شهر بوده که بازسازی این بنا جزو اولویت های مهم قرار گرفته و با پیگیری های لازم بازسازی بنا شروع شد.

شروع بازسازی جامع کهنه قلعه مشگین شهر پس از نیم قرن

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به قدمت تاریخی و اهمیت بنای کهنه قلعه بیان نمود: با کوشش های اجرا شده بعد از نیم قرن از محل بازآفرینی شهری 10 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی این بنا اختصاص یافت.

او اضافه کرد: با اختصاص این اعتبار بازسازی کهنه قلعه به صورت جامع شروع شده و مقرر است تا پس از بازسازی و احیا به اسم پارک تاریخی از آن بهره برداری گردد.

فلاحی با اشاره به طرح های در دست اجرا در حوزه بازسازی بناهای تاریخی در سطح استان گفت: در تمامی شهرستان های استان طرح های بازسازی و بازسازی در بناها و محوطه های تاریخی در دست اجرا بوده و کوشش و جدیت بر تکمیل این طرح ها برای فراهم کردن زمینه بازدید گردشگران است.

منبع: گردشبان
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1597

به "شروع بازسازی جامع کهنه قلعه مشگین شهر پس از نیم قرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع بازسازی جامع کهنه قلعه مشگین شهر پس از نیم قرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید