آشنایی با کافه رستوران های اطراف ونک

به گزارش مجله عطر یاس، شهر تهران یکی از خوشمزه ترین نقاط ایران بوده و می توان گفت که به راحتی قادر خواهیم بود تا در میان خیابان های اصلی و فرعی پایتخت با کلی ساندویچ فروشی، رستوران، آشپزخانه و کافی شاپ های متعدد که هر یک با سبک و سیاق خاصی پذیرای میهمانان و مشتریان خود هستند، روبرو شویم و از حضور در تک تک آن ها لذت ببریم. یکی از اصلی ترین قطب های خوشمزه در پایتخت کشور، محدوده ونک بوده که اگر از جمله شکموهای این کلانشهر دیدنی و همیشه شلوغ ایران هستید، می توانید چشمانتان را بسته و از حفظ به تعداد زیادی از کافه رستوران های فعال در محدوده ونک که همگی از کیفیت پذیرایی بالایی نیز برخوردار هستند، اشاره نمایید. با تمام این ها، مجله گردشگری خبرنگاران قصد دارد تا در بلاگ کافه رستوران های نزدیک ونک، سری به کافه رستوران های اطراف ونک بزند و شما مخاطبان عزیز را با تعدادی کافه رستوران در محدوده ونک آشنا سازد.

آشنایی با کافه رستوران های اطراف ونک

سام کافه

اولین مکان خوشمزه ای که در بلاگ کافه رستوران های نزدیک ونک به آن اشاره خواهیم کرد، سام کافه است که از نظر نمای بیرونی ساختمان، دکوراسیون داخلی و همچنین نوع غذا و نوشیدنی های موجود یک جای استثنایی و منحصر بفرد هست. در سام کافه همیشه می توانید به دنبال بهترین خوراکی و جدیدترین مزه ها باشید. تیم آشپزی سام کافه تقریبا تمام غذاها و نوشیدنی های خود را با خلاقیت و متریال هایی تهیه می کنند که کمتر می توان در دیگر رستوران ها و کافی شاپ های تهران نظیر آن ها را پیدا کرد. تازه در خصوص قهوه های این کافه رستوران نیز باید بدانید که تمام مراحل 0 تا 100 تهیه این نوشیدنی محبوب توسط مجهزترین دستگاه ها و حرفه ای ترین کارشناسان اجرا شده و تعداد زیادی از کافه های تهران، قهوه های مورد بهره برداری خود را از سام استور همین کافی شاپ تهیه می کنند. از قلم نیفتد که سام کافه پذیرای طرفداران غذاهای رژیمی و گیاهی نیز بوده و ضمناً سیگار کشیدن در آن جهت رفاه حال دیگر مشتریان، آزاد نیست!

آدرس سام کافه ونک: ونک - تقاطع خیابان خدامی و آفتابی - ضلع جنوب شرقی - ساختمان مادیران - جنب پارک

شماره تلفن سام کافه ونک: 86092114-021

کافه رستوران مگنولیا

یکی از کافه رستوران های برتر تهران که باید برای درک مناسب از کیفیت نوشیدنی ها و غذاهایش بیش از یکبار حضور در آن را تجربه کنید، کافه رستوران مگنولیا بوده که از ساعت 11 صبح لغایت 22 آماده پذیرایی از شما میهمانان و مشتریان عزیز بومی و غیر بومی هست. رفتار پرسنل این مجموعه در کنار سرعت خدمات دهی و همچنین فضای تمیز و دوست داشتنی سبب شده تا کافه رستوران مگنولیا به عنوان یکی از برترین کافه رستوران های اطراف ونک شناخته گردد.

آدرس کافه رستوران مگنولیا: ونک - خیابان ملاصدرا - خیابان شیرازی شمالی - خیابان حکیم اعظم (خیابان زاینده رود غربی) - مجتمع پارک پرنس

شماره تلفن کافه رستوران مگنولیا: 88033755-021

کافه رستوران 41

چنانچه مشغول گشت و گذار در خیابان ونک هستید، احساس گرسنگی می کنید و به دنبال یک جای دنج و آرام برای سپری کردن دقایقی خوش و لذت بخش با دوستان و همراهان خود هستید، توصیه می کنیم حتما به کافه رستوران 41 بروید که هم از شرایطی ایده آل برای قرارهای دو نفره داشته و هم برخلاف تعداد زیادی از کافه های تهران، دارای قابلیت سرو صبحانه هست.

آدرس کافه رستوران 41: میدان ونک - خیابان ونک - بعد از خیابان کار و تجارت - پلاک 41

شماره تلفن کافه رستوران 41: 86081195-021

کافه رستوران فابریکا

کافه رستوران فابریکا هم می تواند پیشنهاد خوشمزه و جذابی برای کافه گردها و رستوران دوستان تهرانی باشد. این کافه رستوران در محدوده ونک از منوی بسیار متنوع و جوی کاملا آرام و لذت بخش با طراحی داخلی مدرنی برخوردار بوده و شما می توانید در بخش اصلی غذایی اعم از صبحانه، ناهار و همچنین شام بر روی کیفیت غذاهای کافه فابریکا حساب ویژه ای باز کنید و از محیط دنج آن برای برگزاری انواع قرارهای کاری و غیرکاری خود استفاده بعمل آورید.

آدرس کافه رستوران فابریکا: ونک - خیابان شیراز جنوبی - خیابان آقا علیخانی - مجتمع ونک پارک - زیر برج البرز

شماره تلفن کافه رستوران فابریکا: 88621735-021

کافه رستوران ریور

در بین کافی شاپ های زنجیره ای فعال در تهران، ریور یک برند محبوب و منحصر بفرد بحساب می آید که عمده طرفداران آن را طیفی از جوانان خوش سلیقه تهرانی تشکیل می دهند. ریور در پایتخت دارای 5 شعبه بوده که بی تعارف هر یک از شعبات آن از مشتریان پروپاقرصی برخوردار هستند. شعبه ونک این کافه رستوران در داخل مرکز خرید نگار واقع شده و از 30 صندلی در فضای داخلی خود نیز برخوردار است. کیفیت قهوه های ریور همچون قهوه های سام کافه در تهران زبانزد بوده و بی تردید در بین کافه رستوران های نزدیک ونک، یک سر و گردن بالاتر است. سبک و سیاق این مجموعه همچون کافه های ایتالیایی بوده و برای دیزاین فضای داخلی کافه رستوران ریور نیز از مدل های ایتالیایی استفاده شده است. ناگفته نماند که سیگار شدن در داخل کافه ممنوع و پخش فیلم های مستند و رادیوی ایتالیایی از طریق اینترنت از جمله ویژگی های خاص این کافه رستوران بحساب می آیند.

آدرس کافه رستوران ریور: بالاتر از میدان ونک - مرکز خرید نگار - طبقه نخست

شماره تلفن کافه رستوران ریور: 88642052-021 | 88642053-021

کافه رستوران دنگ

کافه رستوران دنگ یکی از کافه رستوران های اطراف ونک بوده که در دو طبقه احداث شده و طبقه بالای آن بیشتر اختصاص به برگزاری دورهمی های محبت آمیز و جشن های تولد دارد. در این مجموعه، شما می توانید در کنار سرو اقسام غذاهای ایرانی از نوشیدنی های ویژه و همچنین دسرهای خوشمزه دنگ نیز بهره ببرید و در پایان، اگر تمایل داشتید می توانید درخواست سرو یک قلیان با طعم مورد علاقه تان را مطرح نمایید.

آدرس کافه رستوران دنگ: ونک - خیابان ملاصدرا - خیابان شبخ بهای شمالی - بعد از صائب تبریزی - نبش عبید زاکانی

شماره تلفن کافه رستوران دنگ: 88628051-021 | 88628063-021

منبع: همگردی
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 615

به "آشنایی با کافه رستوران های اطراف ونک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با کافه رستوران های اطراف ونک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید