آخرین شرایط استادیوم شهدای ساری در آستانه شروع لیگ، نساجی می تواند در مازندران میزبانی کند؟

به گزارش مجله عطر یاس، در فاصله 8 روز به آغاز فصل نو مسابقات لیگ برتر هنوز تعیین نیست که تیم فوتبال نساجی در کدام استادیوم از حریفانش میزبانی خواهد نمود.

آخرین شرایط استادیوم شهدای ساری در آستانه شروع لیگ، نساجی می تواند در مازندران میزبانی کند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در حالی که 8 روز به شروع فصل نو مسابقات لیگ برتر به جای مانده، هنوز تعیین نیست که تیم فوتبال نساجی مازندران در کدام استادیوم میزبانی خواهد نمود. این در حالی است که شاگردان ساکت الهامی در هفته اول باید از فجرسپاسی شیراز پذیرایی نمایند.

با توجه به اینکه استادیوم شهید وطنی قائمشهر در حال بازسازی و تعویض چمن است و حداقل تا انتها نیم فصل اول آماده نخواهد شد، مسئولان نساجی در پی این هستند که از استادیوم شهدای ساری استفاده نمایند، اما سهیل مهدی در بازدیدی که یک ماه پیش از این استادیوم داشت ایرادهایی را از امکانات آن گرفت و تا برطرف نواقص، امکان برگزاری بازی های نساجی در این استادیوم وجود ندارد.

با این وجود مدیران نساجی در کوشش هستند با یاری مدیران ورزش استان مازندران شرایط برگزاری مسابقاتشان را در استادیوم شهدای ساری فراهم نمایند. امروز هم مسئولان اداره ورزش قائمشهر با حضور در استادیوم شهدای ساری از آخرین تغییرات این استادیوم آگاه شدند.

پیمانکار تعمیر پروژکتور ها و سایر عوامل جهت برطرف نواقص سخت افزاری استادیوم در حال کار هستند تا هرچه زودتر استادیوم شهدای ساری آماده برگزاری مسابقات گردد. باید دید در نهایت نساجی می تواند نخستین بازی اش را در شهدای ساری برگزار کند یا خیر؟

در صورتی که این استادیوم آماده نگردد، نساجی باید در استادیوم پاس قوامین تهران از رقبایش میزبانی کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1726

به "آخرین شرایط استادیوم شهدای ساری در آستانه شروع لیگ، نساجی می تواند در مازندران میزبانی کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط استادیوم شهدای ساری در آستانه شروع لیگ، نساجی می تواند در مازندران میزبانی کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید