5 علت برای خرید آیفون تصویری تابا

به گزارش مجله عطر یاس، در صنعت فراوری آیفون تصویری یکی از برندهای نام آشنا، شرکت تابا الکترونیک می باشد که همیشه پیشتاز بوده و توانسته است محصولاتی با کیفیت بالا و درخور سلایق مختلف را فراوری نموده و روانه بازار نماید. تنوع بالای محصولات تابا این امکان را فراهم نموده است تا با هر بودجه ای بتوان یکی از مدل های آیفون تصویری تابا را انتخاب نموده و مورد استفاده قرار دهید. در ادامه می خواهیم پنج علت برای خرید دربازکن تصویری تابا را مورد آنالیز قرار دهیم :

5 علت برای خرید آیفون تصویری تابا

1 - قیمت مناسب با داشتن قابلیت های پیشرفته

یکی از فاکتورهایی که همیشه در خرید آیفون تصویری مورد توجه افراد به خصوص سازندگان که در ساختمان هایی با تعداد واحد های بالا احتیاج به تهیه دربازکن تصویری دارند، قرار می گیرد توجه به قیمت محصولات است. از سوی دیگر با پیشرفت تکنولوژی قطعا توقع ما از یک آیفون تصویری بالاتر رفته و وجود قابلیت های پیشرفته در این محصول می تواند رضایت بالاتری را برای ما فراهم کند. حال شرکت تابا امکانی را فراهم کرده است که شما بتوانید قابلیت هایی مطابق با تکنولوژی های روز را در انواع آیفون تصویری تابا مشاهده کرده و از سوی دیگر با قیمت های فضایی روبرو نشوید. پس می توانید با صرف هزینه های کمتر نسبت به نمونه های خارجی محصولی با امکانات مناسب داشته باشید.

یکی از این مثال ها معرفی تکنولوژی دو سیم است که شرکت تابا در واقع توانسته با این سیستم نصب راحت تری را برای درب بازکن های تصویری خود فراهم آورد، به این صورت که بتوان با دو رشته سیم راه اندازی مانیتورهای زیادی را انجام داد.

مثالی دیگر در این مورد پشتیبانی از سیستم دوربین های مداربسته پیشرفته است. این روزها دوربین مدار بسته AHD جایگزین دوربین های آنالوگ قدیمی شده است ولی در بیشتر درب بازکن های تصویری از همان نسل قدیم دوربین استفاده می شده است در صورتی که تابا در گامی تازه توانست بعضی از محصولات مانیتور خود را به دوربین های HD مجهز کرده و امکان پشتیبانی از این سیستم را نیز فراهم آورد.

2 - کاربری راحت و ساده

یکی از درگیری هایی که ممکن است افراد را در خرید محصول تازه دچار اذیت کند، پیچیدگی استفاده از آن است. رابط کاربری در واقع اصطلاحی است که برای ارتباط بین کاربر و محصول مورد استفاده قرار می گیرد. انواع آیفون تصویری تابا دارای رابط کاربری ساده ای هستند که به افراد این امکان را می دهند به راحتی با تماشا آیکون های ساده روی مانیتور از محصول خود استفاده کنند. در آیفون های تابا اگر کلیدها لمسی باشند که استفاده از آنها ساده بوده و تمامی منوها به راحتی قابل تشخیص می باشند. در صورتی که کلیدها غیر لمسی باشند تمامی امکانات با دکمه های تعبیه شده روی مانیتور برای شما قابل دسترس و استفاده خواهند بود.

3 - محصولات متنوع به لحاظ شکل ظاهری

یکی از ویژگی هایی که آیفون های تابا را منحصر به فرد کرده است، تنوع بالای شکل ظاهری در محصولات آن است. انواع مانیتور تصویری تابا با مدل های مختلف و متنوعی ارائه می شوند که نظر افراد را می تواند با سلیقه های مختلف جلب نماید. این ویژگی از آن جهت ارزشمند است که بسیاری از شرکت های فراوری کننده آیفون تصویری، محصولات خود را از نمونه های خارجی کپی کرده اند در صورتی که محصولات شرکت تابا همه دارای مدل های منحصر به فرد خود می باشند.

یکی از ویژگی هایی که شرکت تابا دارد این است که انواع مانیتور خود را با صفحه نمایش در مقدار های 3.5، 4، 4.3،7 و 10 اینچی فراوری کرده است به این علت هر قشری با هر بودجه ای را می تواند راضی نگه دارد. پس اگر در پی خرید یک آیفون تصویری با ظاهری منحصر به فرد و ویژگی های پیشرفته هستید، تابا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

4 - خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور

بعد از خرید وسایل الکترونیکی یکی از اصولی که همیشه مورد توجه واقع شده است گارانتی و خدمات پس از فروش آن است. تابا یکی از شرکت هایی است که با داشتن کنندگی در سراسر کشور توانسته خدمات پس از فروش گسترده و قابل قبولی را ارائه دهد. به همین علت در صورتی که هریک از محصولات احتیاج به تعمیر و یا پشتیبانی گارانتی داشته باشند، شرکت تابا با داشتن خدمات پس از فروش این احتیاج مشتریان را رفع می سازد.

5 - ارائه محصولات همه کاره با کیفیت قطعات قابل قبول

در فراوری آیفون تصویری باید از قطعات با کیفیت و کارآمدی استفاده شود که طول عمر این محصول را بالا ببرند. زیرا دربازکن تصویری در هر خانه ای کالایی نیست که بتوان هر ساله آن را تعویض کرد پس بهتر است در زمان انتخاب برندی را برگزینید که کیفیت ساخت بالایی دارد. تابا یکی از برندهای ایرانی است که با توجه به قیمت مناسب تری که نسبت به سایر انواع آیفون تصویری به خصوص نمونه های خارجی دارد، از قطعاتی با کیفیت قابل قبول استفاده کرده است. بدنه مقاوم، دوربین با کیفیت بالا، اسپیکر و بلندگوی پر قدرت و متریال مستحکم تابا را به از پر فروش ترین انواع آیفون تصویری ایرانی تبدیل کرده است.

شرکت تابا سعی دارد با بهره گیری از انواع تکنولوژی های روز جهان محصولاتی همه کاره ارائه دهد و از سوی دیگر به گونه ای این محصولات را به تکامل برساند که در آینده ای نه چندان دور بتوان از مانیتورهای تصویری تابا به عنوان یکی از المان های خانه هوشمند استفاده کرد.

اگر شما هم با وجود قابلیت هایی که این برند دارد تصمیم به خرید آیفون تصویری و پنل زنگ تابا کرده اید، در دی سی ای کالا می توانید نمونه های مختلف را مشاهده و مقایسه نمایید و در صورت احتیاج با کارشناسان ما تماس بگیرید.

منبع: اتاق
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1742

به "5 علت برای خرید آیفون تصویری تابا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 علت برای خرید آیفون تصویری تابا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید