19 میلیون نفر استار وارز بتل فرانت 2 را رایگان دانلود کردند

به گزارش مجله عطر یاس، شرکت الکترونیک آرتز (EA) در جدیدترین توییت خود اعلام کرد که طی مدت زمان رایگان شدن بازی استار وارز بتل فرانت 2 در فروشگاه اپیک گیمز، 19 میلیون نفر این بازی را دانلود نموده اند. این تعداد دانلود عدد بزرگی است و قطعا تأثیر ملموسی روی شرایط فروشگاه اپیک گیمز خواهد داشت.

19 میلیون نفر استار وارز بتل فرانت 2 را رایگان دانلود کردند

بازی استار وارز بتل فرانت 2 از جدیدترین بازی های شرکت الکترونیک آرتز در دنیای جنگ ستارگان به شمار می رود. این بازی نبرد های عظیمی که در فیلم های جنگ ستارگان دیده بودیم را با بخش آنلاین بازی بتلفیلد ترکیب می نماید و با افزودن چند ویژگی خاص و جدید، یک گیم پلی سرگرم نماینده ارائه می دهد.

البته در اوایل عرضه بازی استار وارز بتل فرانت 2 جنجال های فراوانی حول محور لوت باکس های این بازی شکل گرفت. این موضوعات به مرور زمان برطرف شدند و شرکت الکترونیک آرتز با حل کردن چنین مشکلاتی پیروز شد که بازی بتل فرانت 2 را به اثری قابل قبول و لذت بخش تبدیل کند.

از هنگامی که فروشگاه شرکت اپیک گیمز تأسیس شده، این شرکت از هیچ تلاشی برای جلب کردن نظر بازیکنان به فروشگاه خود کوتاهی ننموده. در تمام مدت فعالیت فروشگاه اپیک گیمز، هر هفته یک یا چند بازی به شکل رایگان به بازیکنان هدیه شدند که بعضی از آن ها مانند بازی GTA 5 بسیار عظیم و قابل توجه هستند. طبق استراتژی فروشگاه اپیک گیمز قرار است با هزینه کردن های مکرر و امتحان کردن هر شگرد ممکن، بازیکنان به این فروشگاه جذب شوند. بیشتر شدن تعداد بازیکنان به مرور زمان باعث می گردد افراد بیش تری از این فروشگاه خرید نمایند و هزینه های فعلی به سوددهی تبدیل شوند.

هفته پیش، شرکت اپیک گیمز نسخه کامل بازی استار وارز بتل فرانت 2 را به عنوان بازی رایگان هفته به کاربران فروشگاه خود هدیه داد. این موضوع باعث شد سیل عظیمی از بازیکنان به فروشگاه اپیک گیمز حمله نمایند. تعداد بازیکنان این بازی تا حدی زیاد شد که سرور های بازی بتل فرانت 2 جواب گو نبودند و شرکت الکترونیک آرتز مجبور شد تا گنجایش سرور های خود را افزایش دهد.

  • سرورهای استار وارز بتل فرانت 2 پس از رایگان شدن بازی از کار افتادند

حالا شرکت الکترونیک آرتز آمار تعداد دانلود های رایگان بازی استار وارز بتل فرانت 2 را منتشر نموده و متوجه شده ایم که 19 میلیون بازیکن، این بازی را به رایگان دریافت نموده اند. این عدد اصلا عدد کوچکی نیست. تا پیش از این سرورهای بازی بتل فرانت 2 از کمبود بازیکن رنج می بردند. حالا به لطف ورود بازیکنان جدید، بازیکنان قبلی که به دلیل نبود هم بازی اوقات خوشی در سرورهای خلوت نداشتند می توانند به راحتی این بازی را تجربه نمایند.

امکان ندارد تمام 19 میلیون نفری که این بازی را به رایگان دریافت نموده اند بازیکنان جدیدی که برای اولین بار وارد فروشگاه اپیک گیمز می شوند باشند؛ اما مطمعن هستیم که قسمت قابل توجهی از این بازیکنان تازه وارد هستند. این موضوع می تواند یاری عظیمی به گسترش نفوذ فروشگاه اپیک گیمز میان گیمرها بکند و در طولانی مدت باعث گردد که این فروشگاه درآمد بیش تری داشته باشد.

بازی استار وارز بتل فرانت 2 سال 2017 عرضه شد و همین حالا برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی قابل دریافت است. این بازی هفته گذشته به شکل رایگان به وسیله فروشگاه اپیک گیمز قابل دریافت بود. البته مدت زمان رایگان بودن این بازی به اتمام رسیده. در حال حاضر فقط در صورتی که در هفته تعیین شده این بازی را به حساب کاربری خود اضافه نموده باشید می توانید آن را دریافت کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1345

به "19 میلیون نفر استار وارز بتل فرانت 2 را رایگان دانلود کردند" امتیاز دهید

1 کاربر به "19 میلیون نفر استار وارز بتل فرانت 2 را رایگان دانلود کردند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "19 میلیون نفر استار وارز بتل فرانت 2 را رایگان دانلود کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید