14 تیمی شدن کیفیت رقابت های لیگ برتر را کاهش خواهد داد

به گزارش مجله عطر یاس، به گزارش خبرنگاران ، طبق اعلام رسمی دبیرکل فدراسیون والیبال رقابت های لیگ برتر با حضور چهارده تیم برگزار خواهد شد. مسابقات اواسط شهریور ماه شروع به کار خواهد کرد .

14 تیمی شدن کیفیت رقابت های لیگ برتر را کاهش خواهد داد

عباس برقی در مصاحبه با خبرنگاران درباره 14 تیمی شدن رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: فدراسیون ابتدا خبر از 12 تیمی بودن رقابت های لیگ برتر داده بود اما سپس اعلام کردند مسابقات با حضور 14 تیم برگزار خواهد شد. شرکت 10 - 12 تیم برای کیفیت بهتر لیگ برتر مناست تر است.

کارشناس والیبال ادامه داد: می توانیم تیم های حاضر در لیگ دسته یک را قوی تر کنیم به شرطی که قوانینی که می گذاریم را عمل کنیم. البته نظر رئیس فدراسیون مهم است و ظاهراً هم از تصمیم 14 تیمی شدن مسابقات غیر قابل برگشت است.

وی تاکید کرد: هرچه کیفیت لیگ را افزایش دهیم به تیم ملی کمک خواهیم کرد. برای حضور 14 تیم در مسابقات به 28 پاسور نیاز داریم که این تعداد در والیبالمان وجود ندارد. سال های گذشته که شرایط اقتصادی بهتر بود در پست پاسور و سایر پست ها از بازیکنان خارجی استفاده می کردیم اما در حال حاضر شرایط اقتصادی این اجازه را نمی دهد. قاعدتاً کیفیت رقابت ها پایین خواهد آمد.

برقی در سرانجام گفت: امیدوارم در ادامه شاهد پیشرفت والیبال در سطح آسیا و جهان باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1018

به "14 تیمی شدن کیفیت رقابت های لیگ برتر را کاهش خواهد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 تیمی شدن کیفیت رقابت های لیگ برتر را کاهش خواهد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید