چرا باید لباس هایمان را به خشکشویی بسپاریم؟

به گزارش مجله عطر یاس، اگر می خواهید اطالاعاتی راجب خشکشویی لباس کسب کنید توصیه می کنیم حتما این مقاله را بخوانید.

چرا باید لباس هایمان را به خشکشویی بسپاریم؟

در دنیای امروز توجه به سلامت و بهداشت نسبت به گذشته اهمیت بیشتری پیدا نموده است، بنابراین در جهت سلامتی و حفظ موقعیت اجتماعی خود، می بایست به نظافت لباس هایمان بیشتر اهمیت دهیم. اما شستشوی خانگی رضایت ما را جلب می نماید؟

امروزه به دلیل زندگی آپارتمان نشینی و کمبود فضاهای باز برای شستن لباس ها و پهن کردن آنها در زیر نور مستقیم آفتاب، ممکن است آلودگی ها و میکروب ها در لابلای تاروپود لباس ها وجود داشته باشند و شستشوی خانگی آن انتظاری که ما از تمیز بودن و کیفیت لباس هایمان داریم را نتواند برآورده کند.

هنوز شک دارید؟ جای نگرانی نیست، در اینجا 10 دلیل وجود دارد که چرا باید امروزه از خدمات سرویس های خشکشویی بهره ببرید!

10 دلیل استفاده از سرویس خشکشویی

  1. ذخیره کردن وقت

آیا تابحال فکر نموده اید چن ساعت در هفته را برای شستن لباس ها، خشک کردن و اتو کشی آنها وقت می گذارید؟

بجای ساعت ها وقت گذاشتن برای شستن لباس ها، با سپردن آنها به خشک شویی و اتوشویی، می توانید وقت خود صرف انجام کارهای مورد علاقه تان بکنید.

  1. داشتن لباس های تمیز

یکی از بدترین اتفاق ها هنگام رفتن به مهمانی یا قرار دیدار، فراموش کردن آماده سازی لباس تمیز و مرتب است. تخصص خشکشویی ها در این زمینه به شما یاری می نماید تا لباس هایتان را به خشکشویی بسپارید و دیگر نگرانی و استرس نداشتن لباس های تمیز و مرتب را نداشته باشید. در خشکشویی ها خدمات خیاطی ، لکه بری، شستشو و اتوکشی لباس شما با دقت بالا انجام می گردد.

  1. برنامه زمانی انعطاف پذیر برای ثبت سفارش

امروزه به دلیل راحتی و خدمات بهتر علاقه مردم برای استفاده از سرویس های اینترنتی بیشتر شده است. خشکشویی های آنلاین از آن دست از سرویس های اینترنتی است که کار را برای کاربران بسیار آسان نموده است همچنین می توانید روز و ساعت مد نظر خود را انتخاب کنید و سفارش دهید. قابلیت انعطاف پذیری مشخص زمان برای ثبت سفارش حتی در روزهای تعطیل و ساعات پایانی شب هم امکان پذیر است.

  1. سپردن کار به کاردان

شستن لباس های حساس مانند کت شلوار یا لباس های مجلسی و برخی منسوجات خانگی مثل پرده و آباژور و غیره در منزل امکان پذیر نیست. و احتیاج به یک متخصص دارد، خشکشویی ها با داشتن تجهیزات و آشنایی با انواع مواد شوینده و لکه بری می توانند لباس های شما را تمیز و و ضدعفونی نمایند. لازم نیست نگران مرتب سازی لباس ها براساس رنگ ، لکه ها یا مقدار مواد شوینده باشید، متخصصان خشکشویی از وسایل شما مراقبت می نمایند و اطمینان حاصل کنید که تمیز و با کیفیت به شما باز می گردند.

  1. کاهش هزینه ها

مطالعات مالی و آمار و ارقام نشان دهنده آن است که شستشو و استفاده از دستگاه های برقی پر مصرف مانند اتو، ماشین لباسشویی هزینه های بسیاری دارد. علاوه بر اینها فراوری فاضلاب های شیمیایی آسیب بیشتری نسبت به خشکشویی های عظیم و حرفه ای به محیط زیست میزند. به همین جهت خشکشویی آنلاین هلسا درجهت حفظ منافع محیط زیست و افزایش طول عمر البسه خدمات خشکشویی را با بهترین کیفیت ارائه می دهد.

  1. خدمات اتوشویی

سرویس اتوشویی، تمیز کردن لباس ها و پارچه ها با استفاده از یک ماشین اتو شویی است، معمولا یک ابزار گرم از جنس آهن برای حذف کثیفی ها و لکه های موجود بر سطح لباس و پارچه وجود دارد، و به همراه آن از بین بردن چین و چروک روی پارچه نیز صورت میگیرد که به آن سرویس اتوشویی می گویند.

پس برای ماندگاری لباس هایی که آلودگی کمتری دارند بهتر است از روش اتوشویی استفاده گردد. که این امکانات فقط در خشکشویی ها وجود دارد .

  1. راحتی

با توجه به اینکه سرویس های خشکشویی خدمات بسیاری از جمله تعمیر، رنگرزی، لکه بری، اتوکشی، شستن و خشکشویی را در اختیار مشتریان قرار می دهند، کار شستن لباس ها را بسیار سهل و آسان نموده است. دیگر لازم نیست نگران لباس های شسته نشده یا از بین بردن لکه ها باشید. سرویس های خشکشویی با استفاده از جدیدترین ومرغوب ترین ماشین آلات، بهترین خدمات را ارائه می دهند.

  1. حذف تعمیرات لباسشویی

    با سپردن خدمات شستشویتان به خشکشویی ها دیگر لازم نیست نگران تعمیر و هزینه های دستگاه لباسشویی باشید به این صورت در هزینه ها هم صرفه جویی خواهید کرد.

  2. سرعت بخشیدن به کارها

یکی از مزیت های استفاده از خشکشویی سرعت بخشیدن به کارهاست. مخصوصا هنگام بازگشت از سفر یا هنگام خانه تکانی که با حجم زیادی از وسایل قابل شستشو روبرو هستیم. در چنین مواقعی بهتر است بخشی از کارها را به خشکشویی ها بسپارید.

  1. عدم رضایت از ماشین لباسشویی

کنترل برنامه های ماشین لباسشویی، یادگیری علا ئم شستشو و شناخت جنس و الیاف پارچه ها کار سخت و پیچیده ای است و در نهایت هم آن نتیجه مطلوبی که انتظار داریم از شستشوی لباسشویی نخواهیم گرفت. پس بهترین گزینه استفاده از خدمات خشکشویی است ضمن اینکه این روش کمترین آسیب را به لباس ها می زند.

با استفاده از خشکشویی آنلاین زندگی را آسانتر کنید. همین امروز با مراجعه به سایت و یا اپلیکیشن هلسا(https://helsa.co) لباس هایتان را به خشکشویی بسپارید.

کاربران می توانند با نصب این اپلیکیشن، شستشو و اتوکشی لباس های خود رابه خشکشویی های برگزیده هلسا بسپارند و در بهترین زمان، با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت و تضمین شده، سفارش های خود را تحویل بگیرند.

هلسا با شروع فعالیت خود از ابتدای سال 1397 در کوشش بوده تا هر روز بر کیفیت و توانایی خود بیفزاید. اکنون هلسا دارای گسترده ترین شبکه خشکشویی آنلاین در تهران و کرج است و تا به امروز بیشتر از صدهزار کاربر در سامانه هلسا ثبت نام نموده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1043

به "چرا باید لباس هایمان را به خشکشویی بسپاریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید لباس هایمان را به خشکشویی بسپاریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید